Impreza… After Party. Noc… Późna Noc… Gorąco… Nie! Upalnie

Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House  (GOH) na zlecenie swojego stałego klienta Moët Hennessy Polska przygotowała imprezę inaugurującą na polskim rynku najnowszy wariant wódki Belvedere –  BELVEDERE IX.

Premiera nowej butelki Belvedere IX oraz jej zawartości odbędzie się 04. czerwca w warszawskim klubie The Eve.

„Agencja Great Open House odpowiadała za cykliczne imprezy Belvedere Diamond Nights organizowane w roku 2008. Projekt okazał się dużym sukcesem i wzmocnił obecność wódki Belvedere w klubach nocnych w całej Polsce. W związku z tym, iż nowy produkt Belvedere – Belvedere IX to energetyczna wódka dla fanów nocnego życia, wybór agencji był jednomyślny. Agencja wykazała się dużą kreatywnością wykorzystując dość ograniczone środki budżetowe. Chcieliśmy pokazać, iż  Belvedere to już nie tylko tradycja wytwarzania wódek, ale także nowatorski duch, który skupia wokół siebie kreatywnych indywidualistów poszukujących różnych sposobów autoekrespresji. Wierze, że w trakcie czwartkowej imprezy w klubie The Eve uda nam się zaskoczyć gości i sprowokować ich do pokazania swojej bardziej szalonej i ekspresyjnej strony osobowości.” – mówi Adrianna Wisińska, Brand Manager, Moët Hennessy Polska Sp. z o.o.

Belvedere Vodka definiuje luksus na nowo poprzez współpracę z awanagardowymi i kontrowersyjnymi artystami. Ekstrawagancki fotograf Terry Richardson wpółtworzył ostatnią kampanie DownTown, a do projektu Belvedere IX zaproszono André Saraviva, francuskiego przedstawiciela nurtu graficiarskiego znanego z rysunków postaci, które mają „X” jako oczy. Andre odpowiada za kreację butelki Belvedere IX.

André, nawiązując do współczesnej kultury popularnej, na nowej czarnej butelce narysował swój tag („podpis” grafficiarza) odblaskowym różowym pisakiem.

Belvedere IX (poprawna wymowa – „one X”) jest nową, innowacyjną wódką o wyjątkowym smaku. Zamyka w sobie dziewięć naturalnych składników połączonych z najbardziej luksusową wódką. W recepturze Belvedere IX znalazły się: guarana, żeń-szeń, imbir, wiśnia, palma brazylijska (Açaí), słodkie migdały, eukaliptus, cynamon i jaśmin. Ta intrygująca mieszanka dostępna będzie wyłącznie w wybranych, najmodniejszych klubach nocnych i barach na świecie. W Polsce m.in w warszawskich klubach The Eve, Platinium oraz Utopii.

Do zadań Great Open House należy:

  • produkcja dekoracji i aranżacja wnętrza
  • zaprojektowanie i wyprodukowanie Belvedere menu wraz z ofertą specjalną na czas imprezy
  • przygotowanieatrakcji zapewniających doskonałą zabawę zaproszonym gościom przy wykorzystaniu głównych motywów konceptu
  • zapewnienie wysokiej klasy sprzętu multimedialnego, nagłośnieniowego i oświetleniowego
  • logistyka imprezy
  • zaprojektowanie prezentacji multimedialnej
  • zaprojektowanie i wyprodukowanie zaproszeń
  • wynajem hostess stylizowanych na IX users
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu