BizOn media rozbudowuje ofertę

przez | 02/06/2009

Biznesowa sieć reklamowa BizOn media rozszerza ofertę o cztery nowe produkty: Pakiety stałych obecności, poranne Happy Hours, retargeting oraz model sprzedaży łączący CPM i CPC.

„Nowa oferta stanowi odpowiedź na potrzeby rynku. Produkty zostały opracowane na postawie opinii naszych Klientów, a także w oparciu o sugestie czołowych planerów Internetu, z którymi w pierwszym kwartale br. odbyliśmy specjalne spotkanie BizOn Update” – mówi Rafał Szychowski kierujący siecią BizOn media.

Pakiety obecności stałych (Flat Fee) obejmują tygodniową emisję formy Rectangle 300×250 na wybranych witrynach z danej kategorii – MSP (m.in. Bankier.pl, VAT.pl, Money.pl), Prawo (m.in. GazetaPrawna.pl, e-Prawnik.pl, ABC.com.pl, Lex.com.pl), Giełda i finanse (m.in. Parkiet.com, Bankier.pl, Stooq.pl) lub Super Brands (najbardziej markowe serwisy sieci BizOn media, m.in. RP.pl, Money.pl, Twoja-firma.pl). Pakiety FF umożliwiają reklamodawcom zaplanowanie obecności na wielu prestiżowych witrynach po znacznie niższych kosztach niż w przypadku kampanii CPM.

Druga nowość BizOn media – Happy Hours polega na kampanii zasięgowej w całej sieci reklamowej w godzinach o najwyższej oglądalności, a więc od 8:00 do 11:00. Emisja bez cappingu oznacza dużą intensywność kampanii, co przekłada się na jej zauważalność wśród internautów.

Kolejnym produktem, który od maja br. wprowadzony zostaje przez BizOn media jest retargeting, a więc namierzanie poprzez cookiesy internautów, którzy wcześniej odwiedzili konkretną stronę, bądź widzieli daną reklamę i wyświetlenie im kampanii na każdej innej witrynie z sieci BizOn media bądź ARBOnetwork. Retargeting umożliwia tym samym dotarcie do użytkowników potencjalnie najbardziej zainteresowanych danym przekazem reklamowym.

Sieć BizOn media postanowiła także zaoferować Klientom nowy model sprzedaży – hybrydę CPM i CPC, a więc połączenie opłat za odsłony z opłatą za kliknięcia wykonane przez użytkowników. Propozycja ta skierowana jest do reklamodawców nastawionych na rozliczanie kampanii za efekt, przy czym sieć gwarantuje określoną liczbę kliknięć, jaka zostanie uzyskana w trakcie kampanii przy danej liczbie odsłon.

„Poszerzanie oferty przez BizOn’a stanowi odpowiedź na potrzeby rynku i zapełnienie pewnych nisz. Przygotowane rozwiązania typu Flat Fee czy retargeting z pewnością spotkają się z bardzo dobrym odbiorem wśród marketerów. Szczególnie retargeting oraz hybrydowy model CPM+CPC powinny z dużym powodzeniem wesprzeć działania sprzedażowe naszych Klientów” – mówi Michał Kidała, Interactive Media Manager w Hypermedia.

Szczegóły dotyczące nowych produktów BizOn media można znaleźć w prezentacji nowości z oferty sieci oraz w jej cenniku.

Sieć BizOn media od marca ub.r zajmuje pierwsze miejsce pod względem zasięgu wśród dostępnych na rynku sekcji i pakietów z kategorii biznesowych. W marcu br. zasięg sieci przekroczył 5,4 mln użytkowników i 167mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius, 2009.03). BizOn media obsługuje m.in. Rzeczpospolita.pl, GazetaPrawna.pl, MSP.Money.pl,  Manager.Money.pl, grupą Bankier.pl, Parkiet.com, Prawo-lex.pl, Pit.pl, VAT.pl, Twoja-firma.pl, czy MediaRun.pl.