Wzmocnienia w Afilo i nowe usługi

przez | 01/06/2009

Zespół sieci reklamowej Afilo powiększył się o trzy nowe osoby. Wzmocnienia personalne związane są z poszerzaniem usług agencji w obszarze marketingu internetowego.

Do sieci Afilo dołączyli: Marta Machnikowska, Robert Franckowski i Marcin Zajączkowski. Nowe osoby mają za zadanie zarówno wzmocnić sprzedaż i relacje z klientami, jak i pomóc w budowie nowej oferty sieci. Afilo poszerza swoje usługi o działania marketingowe z zakresu social media, marketingu w społecznościach i blogosferze.

„Wychodzenie poza działania standardowe dla performance marketingu jest wymuszone przez klientów, którzy oczekują od nas pełnego wachlarza usług marketingu internetowego. Stąd nowe narzędzia i nowe usługi. Zadaniem nowych pracowników będzie rozwijanie tych obszarów, ale także wzmocnienie typowych działań sprzedażowych.” – mówi Paweł Sypczuk, dyrektor generalny sieci Afilo.

Marta Machnikowska została Kierownikiem Działu Sprzedaży Bezpośredniej. Wcześniej pełniła funkcję kierownika działu sprzedaży w sieci reklamowej Ad.net. Razem z Robertem Franckowskim, który został Key Account Managerem, będzie odpowiadała za obsługę kluczowych klientów działu sprzedaży bezpośredniej oraz wsparcie merytoryczne działu New Business. Robert Franckowski przed przyjściem do Afilo pracował w Fastbridge, cyfrowej dywizji domu mediowego Initiative. Trzecia nowa osoba w Afilo to Marcin Zajączkowski, który również będzie pełnił funkcję Sales Managera. Wcześniej pracował w firmie Netsprint.pl, a w latach 2003-2007 związany był z siecią reklamową IDMnet.

Więcej informacji na stronie: www.afilo.pl