Sukces Akademii Biznesu Internetowego Senior

przez | 01/06/2009

I Edycja Akademii Biznesu Internetowego Senior zbliża się ku końcowi. Ponad 1200 już przeszkolonych seniorów, spotkania w 30 miastach Polski oraz sprawna i profesjonalna organizacja. Tak w kilku słowach podsumować można szkolenia komputerowe dla seniorów  organizowane w okresie 25 marca – 3 czerwca 2009 roku przez agencję marketingu zintegrowanego Fabrykę Idei dla Allegro.pl.

Akademia Biznesu Internetowego Senior – ABI Senior to darmowy program edukacyjny skierowany do Użytkowników internetu powyżej 50 roku życia. Uczestnicy szkoleń ABI Senior zgłębiali praktyczne aspekty poruszania się po internecie, nauczyli się jak bezpiecznie korzystać z bankowości elektronicznej, robić zakupy przez internet, używać komunikatorów i poczty e-mail oraz poznawać nowych ludzi w sieci. Akcja ABI Senior wystartowała 25 marca w Kaliszu, zakończy ją dodatkowo szkolenie w Łodzi 4 czerwca 2009 roku, które organizatorzy zdecydowali się przeprowadzić ze względu na duże zainteresowanie wśród uczestników.

Na zlecenie Allegro.pl szkolenia ABI Senior zorganizowane zostały przez FABRYKĘ IDEI, agencję zajmującą się kompleksową realizacją usług marketingu zintegrowanego z Wrocławia. Dzięki sprawnej i profesjonalnej organizacji, w szkoleniach ABI Senior wzięło udział ponad 1200 seniorów w 30 największych miastach Polski, którzy stali się ambasadorami marki Allegro i liderami opinii w swoim środowisku. Akcja ABI Senior cieszyła się ogromnym zainteresowaniem grupy docelowej 50+, uznawanej powszechnie za wykluczoną technologicznie.

FABRYKA IDEI posiada doświadczenie w organizowaniu projektów, angażujących osoby powyżej 50 roku życia. Wspólnie z Telefonią Dialog S.A zrealizowała kampanię promującą usługę Dialog Media wśród grupy osób 50+. Działalność firmy to odpowiedź na autentyczne zapotrzebowanie społeczne, które swoje odzwierciedlenie znajduje również na rynku marketingu i reklamy.

Więcej informacji na stronie: http://senior.allegro.pl/