TaoTao przypomina o sobie

przez | 29/05/2009

TaoTao to marka o orientalnym rodowodzie, skierowana do osób poszukujących w kuchni inspiracji i nowych smaków. Nie trzeba być smakoszem i ekspertem kuchni orientalnej aby używać produktów TaoTao, ponieważ sprawdzają się one także w kuchni polskiej!

Tan Viet International – jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce – rozpoczął pierwszą w historii kampanię telewizyjną promującą markę i produkty TaoTao. Bohaterami kampanii jest słodko-pikantny sos chili TaoTao oraz sos sojowy TaoTao.

„Głównym celem kampanii jest pokazanie łatwości i wielu możliwości zastosowania sosów TaoTao jako składników potraw kuchni nie tylko orientalnej lecz przede wszystkim polskiej. Sos słodko-pikantny chili polecam, szczególnie w nadchodzącym okresie, do przyrządzania potraw z grilla.” – mówi Marek Rogoża, dyrektor marketingu w Tan Viet International.

Czas urządzania majówek i zbliżające się wakacje to najlepszy moment, by na stół,  podczas grilowania z rodziną i przyjaciółmi zaprosić słodko-pikantny sos idealnie nadający się do przyrządzania potraw nie tylko mięsnych.

Sos sojowy TaoTao to produkt oryginalny, pochodzący z prowincji Kanton. Jest jednym z niezastąpionych składników w kuchni orientalnej. Stanowi podstawowy składnik większości potraw azjatyckich. Największą zaletą sosu sojowego TaoTao jest możliwość jego szerokiego zastosowania, również w kuchni polskiej (do zup, gulaszu, warzyw z patelni, itp.). Sos sojowy TaoTao może być składnikiem wszelkiego rodzaju marynat wzbogacając smak i aromat potrawy, nadając jej charakterystyczny orientalny posmak.

Słodko-pikantny sos chili TaoTao to klasyka kuchni tajskiej. Wyjątkowo aromatyczny dodatek do kanapek, mięs, pizzy, ryb, potraw z grilla czy sałatek. Wzbogaca smak i dodaje ostrości potrawom. Może być stosowany jako półprodukt, np. do marynat ale przede wszystkim jest produktem gotowym do użycia (dip). Doskonale zastępuje keczup.