nugg.ad rozszerza współpracę na rynku skandynawskim – podpisując kontrakt z norweskim Scandinavia Online

przez | 29/05/2009

nugg.ad, europejski lider na rynku targetowania behawioralnego wzmacnia portfolio klientów zagranicznych. Norweska grupa Scandinavia Online AS (SOL) zdecydowała się podjąć współpracę z nugg.ad, aby na serwisach portalu Sol.no oferować produkty targetowania behawioralnego o łącznym zasięgu 1,4 miliona UU tygodniowo. Sol.no nalezy do czołówki portali norweskich, oferując szeroki wachlarz kategorii tematycznych, od blogów i ecommerce po news i rozrywkę.

“Rozpoczynając współpracę z SOL, kolejnym klientem o bardzo jakościowym kontencie, pozwalamy na zbudowanie znaczącej przewagi przy wykorzystaniu Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego. Pozyskanie takiego klienta stanowi dla nas potwierdzenia potencjału naszych rozwiazań i umacnia znacząco naszą pozycję na rynku”, mówi Stephan Noller, CEO nugg.ad.

“Zapotrzebowanie na pełniejszą analizę użytkownika w oparciu o najlepsze rozwiązania, istniało na norwskim rynku od dłuższego czasu. Jesteśmy przekonani, że rozpoczęcie współpracy z tak silnym partnerem, jest dla nas wielkim krokiem naprzód w dobie zmian modeli sprzedaży reklamy internetowej”, ocenia Anders Frogner, Vice President Sales & Marketing, Scandinavia Online.

Nawiązanie współpracy SOL z nugg.ad, umożliwia od teraz dostęp do rozwiąń Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego nugg.ad na wszystkim rynkach skandynawskich, gdyż nugg.ad pracuje już w Szwecji z Expressen członkiem Bonnier Group, oraz ExtraBladet największym portalem w Danii.

nugg.ad wzmiacnia także swoją pozycję na macierzystym rynku niemieckim, poprzez sformalizowanie współpracy z Axel Springer Media Impact oraz eBay Advertising Group.