Newsweek Polska i Samsung Mobile uruchamiają wspólny projekt mobilny

przez | 29/05/2009

1 czerwca na stronie lajt.newsweek.pl rusza mobilna wersja serwisu internetowego www.newsweek.pl, przygotowanego we współpracy z producentem telefonów komórkowych, firmą Samsung – partnerem technologicznym projektu. Dostęp do lajt.newsweek.pl jest otwarty dla wszystkich użytkowników telefonów komórkowych mających mobilny dostęp do Internetu.

Obecnie serwis lajt.newsweek.pl składa się z sześciu głównych działów: Polska, Świat, Biznes, Kultura, Społeczeństwo i Nauka. Informacje w nim zawarte będą aktualizowane codziennie. Dla posiadaczy dotykowych telefonów komórkowych firmy Samsung zostało przygotowane udogodnienie w postaci bezpośredniego dostępu do mobilnego serwisu poprzez widget –miniaplikację, która w łatwy sposób uruchamia w telefonie komórkowym wybrane funkcje lub treści online. Widget bezpłatnie mogą pobrać użytkownicy modeli: Omnia, F480, Pixon, Avila oraz Ultra Touch wybierając w telefonie opcję „więcej widgetów”. W kolejnych dotykowych modelach widget będzie domyślnie zainstalowany przez producenta.1 W najbliższych miesiącach Newsweek i Samsung Mobile planują wprowadzenie zupełnie nowych widgetów, niezwiązanych z serwisem lajt.newsweek.pl, jak również rozszerzenie treści serwisu o kolejne kategorie tematyczne.

Uruchomienie serwisu lajt.newsweek.pl wspiera kampania promocyjna w tytułach Axel Springer Polska. Kreację przygotowała agencja BBDO Warszawa.