Erotyzm z nutką kokieterii

przez | 29/05/2009

Polska blogosfera to około 2,84 mln sieciowych dzienników. Tematy podejmowane w postach są bardzo różne: w dużej mierze poruszają tematykę seksu, najczęściej w postaci twardej pornografii.  Kokieteria.pl to pierwszy  firmowy blog o erotyce dla każdego.

Pomysłodawcą bloga jest marka Obsessive, wiodący producent bielizny erotycznej w Polsce, zdobywca Złotego Lauru Klienta oraz zwycięzca wielu innych prestiżowych konkursów. Podstawowym założeniem Kokieterii.pl jest zrozumienie oczekiwań Klienta, który erotykę wiąże często ze spełnianiem fantazji. Projektanci marki Obsessive starają się realizować pragnienia zarówno kobiet, jak i mężczyzn. W tworzeniu bielizny towarzyszy im bowiem nie tylko wymiar materialny, ale również emocjonalny.

– Blog to miejsce, gdzie, oprócz informacji o nowych kolekcjach, które też nie są podawane w sposób typowy, piszemy o tym, czym jest erotyka – mówi Tomasz Szpila, właściciel marki Obsessive – Porady, ciekawostki, inspiracje, piękne zdjęcia i multimedia, to wszystko zawarte jest we wpisach na Kokieteria.pl

Powstanie bloga o tematyce erotycznej wiąże się ściśle z filozofią marki –   “Inspire your desire”.

Internetowym dziennikiem opiekuje się Agencja PR Publicon, która wspiera w działaniach komunikacyjnych markę Obsessive.