ecoTydzień 2009

przez | 29/05/2009

Elektrociepłownie Wybrzeże SA w dniach 15-21 czerwca 2009 zrealizują nowy projekt z zakresu komunikacji produktowej pod nazwą „ecoTydzień 2009”. Projektowi towarzyszą 3 ekologiczne konkursy przeznaczone dla różnych grup odbiorców.

„ecoTydzień 2009″ to program promocji postaw proekologicznych oraz zasad racjonalnego użytkowania energii dla mieszkańców Trójmiasta i Rumi. W dniach 15 – 21 czerwca br. odbędzie się szereg inicjatyw ekologicznych skierowanych do władz lokalnych, klientów biznesowych oraz mieszkańców. W ramach specjalnych atrakcji uczestnicy będą mogli zaczerpnąć tlenu w barach tlenowych, wziąć udział w specjalnym pokazie filmowym oraz spotkać się na żywo z polskim podróżnikiem – Michałem Kochańczykiem.” – poleca Ewa Barszcz z Biura Marketingu EC Wybrzeże S.A.

Projekt realizowany jest we współpracy z partnerami: Centrum Edukacji i Informacji Ekologicznej, Krajową Agencją Poszanowania Energii, Polskim Klubem Ekologicznym oraz Instytutem na Rzecz Ekorozwoju.

Patronami medialnymi kampanii zostali: Polska Dziennik Bałtycki, Radio Gdańsk, portal MMTrójmiasto.

Producentem wykonawczym projektu jest Kombinat Artystyczny – Agencja Strategii Eventowych.

Szczegółowe informacje można znaleźć pod adresem: www.ecwybrzeze.pl/eco