Dzielą się tysiącami ze swoimi klientami

przez | 29/05/2009

Wydawnictwo Złote Myśli od 18 maja rozdało swoim klientom ponad 45tys. złotych. Wydawnictwo dzieli się swoimi zyskami z klientami, mobilizując ich tym samym do jeszcze większego inwestowania w siebie, swój rozwój i w publikacje Wydawnictwa.

Wydawnictwo w coraz trudniejszych finansowo czasach promuje wśród swoich klientów skupienie się na swojej karierze i inwestowanie w rozwój i samodoskonalenie, by być coraz lepszym na trudnym rynku pracy, dzieląc się z nimi swoimi zyskami. Złote Myśli przez ostatnie dwa lata wsparły w ten sposób swoich czytelników ponad 280 tysiącami złotych. W maju Wydawnictwo postanowiło rozdawać jeszcze więcej. Robi to w taki sposób, że wynagradza swoich klientów zarówno za rejestrację w Złotych Myślach, jak i za zakupy swoich motywacyjnych publikacji, zwracając im aż 50% kwoty przez nich wydanej. Tym sposobem tylko w ciągu niecałych ostatnich dwóch tygodni Złote Myśli rozdały ponad 45tys. i chcą rozdać zdecydowanie więcej.

Skąd pomysł na taką akcję? Mateusz Chłodnicki, wiceprezes Wydawnictwa, tłumaczy: Wspieranie rozwoju i przedsiębiorczości klientów jest dla nas bardzo ważne, szczególnie w czasach kryzysu, bo w taki sposób możemy coś wspólnie zmienić, poprawić i przetrwać ten trudny czas. Zauważamy jednak, że kryzys wpływa na to, że ludzie są mniej ufni, bardziej ostrożni. Nie korzystają z wielu rzeczy, bo „gdy coś jest zbyt piękne, to niemożliwe, by było prawdziwe”. Trochę jest tak z naszą akcją. Zdecydowaliśmy się i chcemy rozdać część naszych zysków klientom, by mogli je zainwestować, i mamy nadzieję, że skorzysta z tego jeszcze więcej osób niż do tej pory. Taki Złote Myśli chcą mieć wkład w walkę z kryzysem – dawać pewny 50% zysk, dzieląc się zyskami ze swymi klientami.