BrainJuice Group (za)miesza w internecie

przez | 29/05/2009

Na polskim rynku powstaje nowa grupa marketingowa – BrainJuice Group. Będzie specjalizować się w szeroko pojętym marketingu internetowym, łącząc doświadczenie i wiedzę podmiotów wyspecjalizowanych w różnych obszarach działań online.

BrainJuice Group to nowy podmiot na polskim rynku interaktywnym. Łączy kompetencje z najważniejszych obszarów działań online: budowania strategii, marketingu w wyszukiwarkach, Web PR, badań online i analityki, generowania leadów, tworzenia serwisów WWW. W każdym z tych obszarów powstały wyspecjalizowane brandy:  BrainJuice Strategy, Web Search Factory, FuturePR, House of Numbers, Sales Machines, BrainJuice Interactive, realizujące samodzielnie lub wspólnie projekty dla swoich klientów.

Dzięki temu BrainJuice Group dostarcza kompleksowe rozwiązania e-marketingowe w ramach jednej organizacji, przy jednoczesnym wykorzystaniu specjalistycznego poziomu wiedzy i umiejętności poszczególnych podmiotów.

Twórcą BrainJuice Group jest Krzysztof Kuwałek, marketingowiec z ponad 15-letnim doświadczeniem w tworzeniu oraz rozwijaniu nowych produktów i firm, zarówno w Polsce jak i zagranicą. „Zauważyliśmy, ze firmom na polskim rynku wciąż brakuje prawdziwych partnerów biznesowych –łączących orientację strategiczną z autentycznym zrozumieniem potrzeb i celów biznesowych firmy. Dysponujących praktyką z „drugiej strony” barykady, identyfikujących się z wyzwaniami i problemami zarządów czy właścicieli firm – gdyż sami posiadają takie doświadczenia.”  – twierdzi Krzysztof Kuwałek. „Co więcej, klienci coraz częściej wymagają specjalistycznej wiedzy i kompetencji w konkretnym obszarze działań, jednocześnie oczekując możliwości prowadzenia zintegrowanych kampanii marketingowych w razie potrzeby – pod „jednym dachem”. Dlatego postanowiliśmy stworzyć BrainJuice Group.” – dodaje.

BrainJuice Group chce także  funkcjonować jako venture engine,  zapewniając odpowiednie warunki do rozwoju innowacyjnym projektom biznesowym. Wybranym inicjatywom będzie oferować wsparcie finansowe, technologiczne, know-how, zasoby ludzkie oraz własne doświadczenie związane z tworzeniem i egzekucją strategii biznesowych. Swoje usługi adresuje więc nie tylko do korporacji, międzynarodowych firm, średnich i małych przedsiębiorstw, ale również do start-upów czy internetowych wizjonerów.

W portfolio klientów BrainJuice Group znajdują się m.in. Acxiom, AWR Wprost, Discovery Channel, Eden Springs, INCO-VERITAS S.A., Radio PIN czy Skarbnica Narodowa.

Komunikacji na temat powstania BrainJuice Group towarzyszy kampania w wyszukiwarkach, sieci partnerskiej Google, Net Sprint i Business Click, Wirtualnych Mediach, Mediarun, Marketing& more oraz Radiu PIN.