Nowa odsłona kampanii San Markos dla Galerii Malta

przez | 28/05/2009

Ruszyła druga odsłona kampanii „I love Malta”. Agencja reklamowa San Markos (www.sanmarkos.pl) przygotowała specjalne, tematyczne kreacje promujące Galerię Malta w Poznaniu oraz organizowane przez nią rodzinne imprezy z okazji Dnia Matki i Dnia Dziecka.

malta_rodzinaDruga odsłona kampanii San Markos dla Galerii Malta wykorzystuje hasła „I love Mama” oraz „I love Dzień Dziecka” nawiązujące do charakteru wcześniejszych kreacji. Celem jest promocja Galerii Malta w kontekście rodzinnych wydarzeń, które odbędą się na terenie centrum handlowego: interaktywnej imprezy sportowej dla dzieci utrzymanej w klimacie Formuły 1, warsztatów robotyki, pokazów eksperymentów medycznych. W kreacji wykorzystano kolejne z serii zdjęć wykonanych na potrzeby kampanii, przedstawiające rodzinę z dziećmi.

Kampania rozpoczęła się 22 maja i potrwa do końca miesiąca. Kreacje reklamowe pojawiają się w prasie regionalnej, w lokalnych dodatkach gazet ogólnopolskich, a także na nośnikach indoorowych rozmieszczonych w Galerii Malta. Grupą docelową są młodzi rodzice oraz dzieci w wieku szkolnym.