Finał pucharu UEFA z polskim akcentem

  • by

Carlsberg już tradycyjnie, po raz 9-ty sponsorował finał Pucharu UEFA, w tym roku rozgrywany w Istambule. W ramach specjalnego projektu współpracy Carlsberga z UEFA, zwycięzca tegorocznej ogólnopolskiej akcji promocyjnej „Carlsberg – Carrefour Finał Pucharu UEFA”, który wygrał wyjazd na finał Pucharu UEFA do Istambułu, miał zaszczyt wręczyć najlepszemu piłkarzowi finałowego meczu specjalną nagrodę „Man of the Match” pod patronatem Carlsberga, przyznawaną najlepszemu graczowi meczu.

Laureatem tegorocznej nagrody Carlsberga „Man of the Match” został Jádson Rodrigues da Silva – reprezentant ukraińskiego klubu Shakhtar Donetsk, który zdobył dla swojej drużyny zwycięska bramkę w 97 minucie meczu. Trofeum wręczył piłkarzowi Polak z Wrocławia, zwycięzca ogólnopolskiego konkursu „Carlsberg – Carrefour Finał Pucharu UEFA” organizowanego przez markę Carlsberg w wybranych sieciach sklepów Carrefour. Nagrodą główną w konkursie był właśnie wyjazd na finał Pucharu UEFA w Istambule w dniach 19 -21 maja b.r. Aby wybrać się w podróż na finał do Istambułu zwycięzca konkursu Carlsberga musiał wysłać sms zgłoszeniowy, odpowiedzieć na pytanie konkursowe, a następnie na dalszym etapie przesłać jak najszybciej poprawną odpowiedź na finałowe pytanie konkursowe. Zwycięzca okazał się nie tylko fanem i znawcą piłki nożnej, ale także najszybszym graczem w konkursie.

Na tegorocznym finałowym meczu UEFA CUP, rozgrywanym na najnowocześniejszym stadionie ligi tureckiej Şükrü Saracoglu, o Puchar UEFA walczyły kluby: ukraiński Shakhtar Donetsk i niemiecki Werder Bremen. Zwycięzcą została drużyna ukraińska.

Tegoroczna 38. edycja UEFA Cup jest ostatnim w historii finałem Pucharu UEFA. W przyszłym roku, impreza zyska nowy wymiar i będzie rozgrywana jako UEFA Europe League.

„Rozgrywki w ramach UEFA CUP to najważniejsze mecze w europejskiej klubowej piłce nożnej. Carlsberg od ponad trzydziestu lat jest zaangażowany w sponsoring piłki nożnej; finały Pucharu UEFA wspiera od 2001 roku. Cieszymy się, że ten historyczny, finałowy mecz został ukoronowany wręczeniem przez naszego rodaka niezwykle ważnej i znanej na świecie statuetki ‘Man of the Match’ najlepszemu piłkarzowi meczu. To wspaniały polski akcent na międzynarodowych rozgrywkach piłkarskich Pucharu UEFA 2009.” – mówi Agata Pietrzyk, Junior Brand Manager marki Carlsberg.

Carlsberg widoczny był w dwóch fan strefach w pobliżu stadionu. Przygotowano także dodatkowe aktywności w kanale HoReCa w całym Istambule. W barach i pubach, w których można było oglądać mecz, pojawiło się 3000 bannerów Carlsberga.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu