Pierwsze spotkanie Poznań PR już 30 maja

przez | 27/05/2009

Na początku maja Milward Brown już po raz czwarty opublikował ranking światowych marek. Trzy pierwsze miejsca, zajmują: Google, Microsoft i Coca Cola. Co sprawia, że marka staje się właśnie „tą” marką? Czym właściwie jest marka?

Takie i podobne tematy poruszą uczestnicy pierwszego, inauguracyjnego spotkania Poznań PR, które odbędzie się w najbliższą sobotę, 30 maja, w Poznaniu. Udział w dyskusji na temat ewolucji marki wezmą zaproszeni goście – Marcin Gruszka (rzecznik prasowy Play) oraz Zbigniew Krzewiński (Investment Manager SpeedUp).

Celem projektu Poznań PR jest integracja osób zajmujących się komunikacją oraz promocją dobrych praktyk Public Relations. Spotkania mają umożliwić poznanie się tych osób oraz wymianę doświadczeń. Udział w tematycznych panelach dyskusyjnych w ramach Poznań PR ma stanowić dla uczestników źródło wiedzy i informacji oraz pozwalać na wymianę poglądów i opinii.

Patronat medialny nad projektem objął miesięcznik PRESS oraz Marketing w praktyce.

Pierwsze spotkanie Poznań PR „Ewolucja marki” odbędzie się 30 maja o godzinie 10.00 w kawiarni „U mnie czy u ciebie” przy ulicy Gwarnej 3 w Poznaniu. Informacje o nowych wydarzeniach można znaleźć na stronie projektu www.poznanpr.pl