NEUMANNBROWN wprowadza na rynek OSHEE

przez | 27/05/2009

OSHEE (www.oshee.eu) to nowy napój izotoniczny na rynku polskim. Strategia produktowa obejmująca konceptualizację i pozycjonowanie marki, identyfikację wizualną i opakowanie oraz implementację produktu została zrealizowana przez firmę NEUMANNBROWN specjalizującą się we wdrażaniu nowych produktów na rynek FMCG. Motto produktowe dla OSHEE to Live and Be.

– OSHEE wprowadza nową jakość na polski rynek napojów izotonicznych poprzez stworzenie produktu nie tylko dla sportowców, ale dla każdej osoby prowadzącej aktywny tryb życia. Mamy do czynienia z bardzo szybko rosnącym tempem życia. Dzisiejszy mieszkaniec dużego miasta przyswaja w ciągu jednego dnia tyle informacji ile w XIX w. mieszkaniec wsi w ciągu całego życia. To jest rzeczywistość w którą wpisujemy napoje izotoniczne OSHEE. – mówi Dominik Doliński, NEUMANNBROWN.

OSHEE jest napojem funkcjonalnym nowej generacji kierowanym do ludzi prowadzących bardzo aktywny tryb życia. Jego głównym zadaniem jest pomoc w regulacji gospodarki wodno-elektrolitowej organizmu człowieka oraz wspomaganie pracy mięśni. Podstawową cechą OSHEE jest bardzo szybkie wchłanianie do organizmu. OSHEE jest dostępne aktualnie w czterech smakach, każdy w dwóch seriach opakowań: w butelce 750 ml, oraz puszce 250 ml.

Strategia marketingu internetowego jest realizowana przez firmę Benhauer i obejmuje prowadzenie semantycznej kampanii wizerunkowej w Internecie nakierowanej na budowanie marki opartej o konkretne skojarzenia produktowe.