Letnia draka o makaron

przez | 27/05/2009

Ruszyła letnia kampania promocyjna Nudli Knorr – Przygodożercy, zrealizowana przez agencję Click5 dla Unilever Polska. Zintegrowane działania promocyjne obejmują swoim zasięgiem telewizję, outdoor i kampanię internetową. Osią całego przedsięwzięcia jest interaktywny film akcji, w którym internauci mogą wziąć udział na stronie www.knorrnudle.pl.

Zaskakującą fabuła filmu z przymrużeniem oka traktuje klasyczne filmy sensacyjne i ich charakterystyczne elementy. W internetowym filmie, pod tytułem “Przygodożercy. Draka o Makaron”, znajdziemy więc piękne kobiety, porwania, szalone pościgi, czarne charaktery, zaskakujące zwroty akcji i trudne do rozwiązania zagadki. Odpowiednio dobrana ścieżka dźwiękowa i charakterystyczny głos kultowego lektora filmów akcji, Zdzisława Szczotkowskiego, podkreślają klimat niestandardowej realizacji. Internauci sami stawiają się w roli bohatera filmu, a ich decyzje oraz wykonywane przez nich zadania mają bezpośredni wpływ na przebieg wydarzeń.

W promocji Nudli Knorr konsekwentnie stawiamy na pełną integrację mediów i mechanizmów działających przy półce sklepowej. Największy nacisk kładziemy na innowacyjne i nieszablonowe działania w internecie. Doświadczenie z poprzednich kampanii pokazuje, że nasze szalone akcje w sieci cieszą się ogromną popularnością – podkreśla Karol Piekutowski Brand Manager marki Knorr Nudle.W tym roku akcja ma na celu podkreślenie unikalnych cech zup błyskawicznych Knorr, które odróżniają nas od konkurentów: najwyższej jakości, innowacyjności, niepowtarzalności i prawdziwych emocji gwarantujących przednią zabawę.

Akcja Przygodożercy promowana jest na targetowanych nośnikach Citylight, poprzez kampanię internetową oraz w telewizjii. 30-sekundowy spot reklamowy nawiązujący formą do działań internetowych, od połowy maja emitowany jest w stacjach niszowych, TVN i Polsacie. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction

“Draka o makaron” to pierwsza tego typu realizacja skierowana do polskich internautów.  – mówi Bartek Gołębiowski, dyrektor kreatywny Click5. „Chcieliśmy stworzyć komunikat, który będzie wciągający, a równocześnie nie wymagający od odbiorcy zbyt skomplikowanej i trudnej do zrozumienia interakcji. Stąd pomysł na stworzenie interaktywnego filmu, opartego na slapstickowym humorze i symbolach znanych dobrze odbiorcom.”

Nie wszystkie zadania są jednak proste i nieskomplikowane. Uczestnicy, którzy chcą zawalczyć o nagrodę, którą można zdobyć w promocji – bilet dookoła świata – będą musieli wykazać się sprytem i własną inwencją. Finał akcji przewidziany jest na początek lipca. Interaktywny film dostępny jest w sieci pod adresem www.knorrnudle.pl

Spot TV: http://www.youtube.com/watch?v=n_bUNo71xQQ&feature=channel_page

Adres serwisu: http://www.knorrnudle.pl