Grupa Żywiec – piwo Strong i chipsy Strong

przez | 27/05/2009

W nawiązaniu do kampanii reklamowej chipsów Lays Strong, której elementy graficzne (m.in. czcionka i kolorystyka nazwy Strong) mogą nasuwać skojarzenia z piwem Strong, warzonym przez Grupę Żywiec S.A. oraz której hasło „należy popić piwem” sugeruje sposób konsumpcji chipsów z piwem, informuję, że Grupa Żywiec S.A. nie jest autorem, ani współautorem kampanii telewizyjnej promującej chipsy Lays Strong.

Reklama chipsów Strong emitowana jest niejednokrotnie w czasie antenowym przeznaczonym dla małoletnich. Grupa Żywiec S.A., przestrzegając zasad wewnętrznego kodeksu marketingowego i będąc firmą odpowiedzialną społecznie – nie kieruje swoich działań reklamowych do osób nieletnich.

Grupa Żywiec S.A. oświadcza również, że nie ma jakiegokolwiek związku i nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za wprowadzenie na rynek przez producenta chipsów o nazwie Lays Strong.

Obecna kampania piwa „Strong dwusłodowy” – podobnie jak wszystkie inne kampanie marek należących do Grupy Żywiec S.A. – emitowana jest w godzinach dopuszczalnych przez regulatora i przeznaczona dla widzów dorosłych, podobnie jak piwo Strong.