GoldenSubmarine dla Porsche Cayenne

przez | 27/05/2009

Wystartowała internetowa kampania reklamowa promująca Porsche Cayenne Diesel. Autorem kreacji całej kampanii jest agencja interaktywna GoldenSubmarine.

Kampania „Nowy Cayenne Diesel – Inne paliwo. Ten sam duch.” ma na celu poinformowanie o specjalnym Pakiecie Biznes pozwalającym na odliczenie pełnej wysokości podatku VAT od zakupionego samochodu.

Adresatami kampanii są potencjalni nabywcy, czyli głównie osoby prowadzące własną firmę oraz wszyscy ci, którzy zawodowo związani są z zarządzaniem i finansami.

Przekaz reklamowy ma dotrzeć do grupy docelowej przede wszystkim za pośrednictwem Internetu. W kampanii wykorzystano między innymi double billboard, screening i rectangle, które pojawią się w działach motoryzacyjnych oraz biznes na takich portalach jak Wirtualna Polska, Onet czy też Interia. Kampania obejmuje również strony lifestylowe, takie jak: Żagle, Golf News, Sport24, Manager-Lifestyle i Money-Hitech. Na portalach Bankier.pl oraz Money.pl pojawiły się z kolei mailingi  reklamowe informujące o wejściu Cayenne Diesel na rynek oraz podkreślające fakt, że samochód ma homologację ciężarową. Dla celów kampanii przygotowano również landing page, czyli specjalną podstronę serwisu, która pojawia się na serwisie marki Porsche.

Kampania jest drugim projektem realizowanym przez agencję dla marki Porsche. Poprzednia kampania (www.porscheblizejnizmyslisz.pl) dotyczyła wsparcia wyprzedażowego modeli Porsche z rocznika 2008.