Finał akcji „Dekalog” w Utopii

przez | 27/05/2009

17 czerwca w klubie Utopia, odbędzie się zakończenie akcji Dekalog Reklamy. Prowadzona przez Bed&Breakfast, agencję reklamową Suzan Giżyńskiej i Piotra Mateckiego, akcja zakończy się balem charytatywnym w warszawskim klubie Utopia. Na imprezie odbędzie się pokaz filmów Tomka Sikory a także zdjęć Katariny Stoltz. Przeprowadzona będzie też licytacja, której przedmiotem będą zainspirowane logotypami formy przestrzenne oraz kreacje projektanta Kuby Boneckiego. Dochód z imprezy przeznaczony jest na Stowarzyszenie Krzyś, które jest beneficjentem całej kampanii Dekalog.

– Wspieramy Dekalog, gdyż cel jest jak najbardziej słuszny oraz ludzie, którzy zarządzają tym przedsięwzięciem są godni zaufania. – jak mówi Bartłomiej Skrzatek, menedżer Utopii. Marka Utopia przypisana była w Dekalogu IX przykazaniu: Nie pożądaj żony bliźniego swego.

Patronem medialnym akcji jest magazyn Brief. Więcej szczegółów na stronie internetowej agencji www.bbagency.pl