Rusza antynikotynowa akcja społeczna „Rzuć.to”

przez | 26/05/2009

Już 28 maja br. w naszym kraju ruszy ogólnopolska antynikotynowa akcja społeczna „Rzuć.to”, której organizatorem jest firma QST Marketing Group, a Patronem firma Johnson&Johnson. Za działania media relations odpowiada agencja magnifiCo PR.

Problem nikotyny to wciąż problem milionów Polaków. Statystyki mówią, że pali niemal co trzeci mieszkaniec naszego kraju. Polska należy więc do krajów o największej konsumpcji tytoniu, gdzie wypalanych rocznie jest około 90 miliardów sztuk papierosów. Z tego właśnie powodu firma Johnson&Johnson postanowiła przygotować akcję, która powinna zachęcić palaczy do zerwania z nałogiem.

Akcja będzie prowadzona na wielu płaszczyznach – layouty pokazujące urnę grobową zawisną na 1200 billboardach, mroczne spoty w radiu i telewizji będą emitowane przez dwa tygodnie, dodatkowo przeprowadzona zostanie na szeroką skalę kampania w Internecie. W trakcie trwania akcji dostępna będzie dedykowana strona internetowa www.rzuc.to, dzięki której wszyscy zainteresowani uzyskają m.in. unikatowy, kompletny, spersonalizowany Program Rzucania Palenia, prowadzący palacza krok po kroku przez kolejne tygodnie walki z nałogiem.

Dodatkowo w niedzielę 31 maja – w Światowy Dzień Bez Tytoniu – ulicami Warszawy przejdzie marsz, na którym artyści, politycy oraz zwykli ludzie, poprzez swój udział, pokażą, że nie są obojętni na problem uzależnień i połączą siły w walce o zdrowie i życie. Marsz organizowany jest przez Fundację „Promocja Zdrowia” i rusza o godz. 14.00 z Placu Zamkowego.

Patronami medialnym akcji są: Radio Zet, Men’s Health, Zdrowie, Gadu-Gadu, We-Dwoje.pl, PoradnikZdrowie.pl, Nauka.pl, Openmedica.pl, Idolo.pl i Fit.pl. Za stronę wizualną akcji odpowiada agencja reklamowa QST z Wrocławia, a od strony PR-owej – stołeczna agencja MagnifiCo.