Dołącz do najlepszych w Konkursie Biuletynów Firmowych

przez | 26/05/2009

Już ponad 500 firm startowało dotychczas w Konkursie Biuletynów Firmowych. 89 proc. z nich udało się zrealizować cele związane z udziałem w tej rywalizacji. Większość uczestników zamierza kontynuować swój udział w Konkursie. Trwa właśnie jego 9. edycja. Po raz kolejny opinie uczestników wpłynęły na wprowadzenie wielu nowości.

Uczestnicy Konkursu to główni na rynku gracze – reprezentanci najważniejszych branż gospodarki: finansów i nieruchomości, handlu i produkcji dóbr łatwozbywalnych, firmy transportowe i kurierskie, farmaceutyczne, turystyczne oraz związane ze światem mody. Nie brakuje też gazet instytucji niekomercyjnych; szpitali, samorządów regionalnych oraz organizacji non profit.

Większość uczestników dotychczasowych edycji docenia udział w Konkursie. Cieszy ich możliwość porównania swoich gazet z innymi, podniesienia prestiżu magazynu wewnątrz firmy, zamawiania szczegółowych analiz, które nadają właściwy kierunek rozwoju firmowym magazynom. Chętnie biorą udział w Gali podsumowującej Konkurs, gdzie w specjalnej Strefie Biuletynów można obejrzeć wszystkie startujące tytuły prasy firmowej i skorzystać z profesjonalnych wskazówek jurorów w Punkcie konsultacyjnym.

Potwierdzają to, przeprowadzone już dwukrotnie przez Agencję Agape, ankietowe Badania Uczestników Konkursu Biuletynów Firmowych. W ostatniej edycji ankiety aż 89 proc. badanych zrealizowało całkowicie lub częściowo cele założone podczas decyzji o starcie. Spośród ankietowanych aż 90 proc. oceniło organizację Konkursu jako bardzo dobrą lub dobrą.

– Poprzez udział w Konkursie zyskujemy szansę na obiektywną ocenę magazynu przez profesjonalistów, osadzonych w realiach branży wydawniczej – mówiła po rozstrzygnięciu Konkursu w 2008 roku Katarzyna Soszka-Ogrodnik z Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej.

Natomiast Joanna Łodygowska z Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris dodała: – Udział w Konkursie i zdobycie nagrody jest dla nas niezwykle prestiżowym wydarzeniem. To docenienie pracy całego zespołu, który bierze udział w procesie powstawania magazynu.

Dzięki badaniom wprowadzono wiele nowości, w tym: nowe wyróżnienie Zdjęcie Roku, na które będzie można głosować w internecie (97 proc. badanych oceniło taką formę jako dobry pomysł), pakiet doradczy – koncepcję rozwoju pisma (60 proc. badanych zasugerowało tę propozycję).

Prawie 60 proc. ankietowanych, którzy już startowali we współzawodnictwie o tytuł najlepszego biuletynu firmowego, zamierza swój udział powtórzyć lub kontynuować.

Na stronie www.agape.com.pl/konkurs/konkurs_biuletynow_firmowych.html znajdują się wszystkie niezbędne informacje dotyczące Konkursu, warunki uczestnictwa i formularz zgłoszeniowy. Prace można nadsyłać do 25 czerwca.