To be funky. Polska firma Fortress dla angielskiego Coty

przez | 25/05/2009

Fortress, jeden z głównych dostawców produktów promocyjnych na polskim rynku zrealizował kolejny kontrakt dla zagranicznego klienta – angielskiego COTY. Tym razem serię akcesoriów Fortress Gifts z serii „uroda” zaproponowano marce Miss Sporty. Gadżety będą towarzyszyły kampanii promocyjnej marki w kilku krajach europejskich.

Dzięki współpracy z firmą COTY w Polsce, Fortress została polecona przez polski oddział siostrzanej firmie w Anglii i Francji. Kampania promocyjna marki kosmetycznej Miss Sporty, należącej do koncernu COTY ruszy już w czerwcu. Obejmie kraje jak Polska, Rumunia, Czechy i Włochy. Grupą docelową kampanii są kobiety w wieku 15 – 25 lat.

Polska firma Fortress z Katowic odpowiadała za realizację produktów promocyjnych w postaci akcesoriów do makijażu i paznokci. Zaproponowano mini kosmetyczki, pędzelki w etui do makijażu oraz pęsety. Jako gadżety do manicure i pedicure, Fortress Gifts przedstawił bloczki, pilniki oraz separatory do paznokci.

To kolejne realizacja produktów promocyjnych dla zagranicznego klienta. Po sukcesie bajkowych lunchoboxów Rama (Unilever) oferowanych w Polsce, pomysł został powielony w Rumunii. Fortress Gifts oferował również gadżety reklamowe dla innego koncernu FMCG na Węgrzech i w Bułgarii.

Dotychczas zrealizowane kampanie promocyjne, przy wsparciu Fortress jako dostawcy gadżetów, przyjęte zostały przez rynek z ogromnym zainteresowaniem. Firmom zlecającym przyniosły marketingowy sukces.