Opinie ekspertów Grupy Kafito w Ceneo

przez | 25/05/2009

W kwietniu 2009 Grupa Kafito rozpoczęła szeroko zakrojoną współpracę z jedną z największych porównywarek cen w Polsce – Ceneo. To dobra wiadomość dla użytkowników obu serwisów, którzy zyskują dostęp do wiarygodnych i jeszcze pełniejszych informacji.

W ramach współpracy Grupa Kafito będzie na bieżąco dostarczać do Ceneo profesjonalne opisy oraz opinie o znajdujących się w serwisie towarach. Każdy użytkownik będzie mógł zapoznać się z tymi informacjami wybierając zakładkę Opinie Ekspertów umiejscowioną na podstronie z danym produktem.

Co te zmiany oznaczają dla użytkowników Ceneo? Przede wszystkim konsument zyskuje dostęp do najważniejszych, z punktu widzenia zakupów, informacji. Obok ceny, dodatkowo może zapoznać się z dokładnym opisem technicznym i opiniami innych użytkowników o wybranym towarze. Finalnie, przyjęte rozwiązania znacznie ułatwiają konsumentowi wybór pomiędzy danymi produktami oraz podjęcie decyzji o zakupie.

– Ideą serwisu Ceneo jest skupienie w jednym miejscu dokładnych informacji potrzebnych do porównania cen danego towaru w kilku sklepach jednocześnie. Grupa Kafito zwróciła naszą uwagę jako solidny partner i ekspert w dziedzinie motoryzacji, wnętrz oraz fotografii. Treści prezentowane w serwisach są wyczerpujące, co z punktu widzenia konsumenta wybierającego spośród oferty sklepów, jest ważne – mówi Karolina Ciborowska, Młodszy Specjalista ds. Marketingu firmy Ceneo.

Korzyści z współpracy odczuwają także użytkownicy Grupy Kafito. Publikujący artykuły dostają szansę zaistnienia już nie tylko na CentrumPR, ale także w jednej z najpopularniejszych porównywarek cenowych z Polsce.

– To kolejny krok w rozwoju Grupy Kafito, której serwisy cieszą się coraz większą popularnością i zaufaniem wśród Internautów. Współpraca podjęta z Ceneo, uchodzącą za największą porównywarkę cenową w Polsce, jest tego najlepszym potwierdzeniem – mówi Sławomir Połomski, administrator Grupy Kafito.

Na tę chwilę w ramach Ceneo znaleźć można, pochodzące z serwisów Grupy Kafito, opisy produktów o tematyce motoryzacyjnej (infomoto.pl), wnętrzarskiej (wnetrzedomu.pl) oraz fotograficznej (foto-news.pl). Firmy przewidują dalszą współpracę, w ramach której do Ceneo dostarczane będą materiały zaczerpnięte z pozostałych serwisów Grupy poświęconych takim branżom, jak: AGD, RTV, komputery, telefony, narzędzia, medycyna oraz ogród.