Nowa wersja pakietu Oracle Business Intelligence Applications pozwala przedsiębiorstwom zarządzać i działać z większą elastycznością, w oparciu o lepszy wgląd w sprawy firmy

przez | 25/05/2009

Pakiet Oracle Business Intelligence Applications 7.9.6 udostępnia nowe aplikacje analityczne i rozszerzone wersje dotychczasowych aplikacji, a także zapewnia potwierdzoną certyfikatem integrację z systemem Oracle JD Edwards

Najważniejsze fakty

  • Firma Oracle poinformowała o wprowadzeniu do oferty pakietu Oracle Business Intelligence (BI) Applications 7.9.6. Są to rozwiązania wspomagające aplikacje firmy Oracle i innych producentów, które umożliwiają przedsiębiorstwom prewencyjne podejmowanie lepiej uzasadnionych decyzji ułatwiających dalsze działania oraz prowadzą do optymalizacji wydajności w przedsiębiorstwie.
  • Aplikacje Oracle BI, które są wykorzystywane przez ponad 2000 firm z całego świata, pozwalają szybko osiągnąć korzyści dzięki niskiemu ryzyku i niskiemu całkowitemu kosztowi posiadania (TCO).
  • W pakiecie Oracle BI Applications 7.9.6, wchodzącym w skład platformy Oracle Fusion Middleware, wprowadzono dwie nowe aplikacje ― Project Analytics (Analityka projektów) i Loyalty Analytics (Analityka lojalności), potwierdzoną certyfikatem obsługę systemu Oracle JD Edwards EnterpriseOne oraz znacznie rozszerzono możliwości dotychczasowych aplikacji analitycznych do pakietu Oracle E-Business Suite oraz systemów Oracle PeopleSoft Enterprise i Oracle Siebel CRM.
  • Oracle Project Analytics to nowa aplikacja, która umożliwia monitorowanie rentowności realizowanych projektów. Jest przeznaczona dla agencji rządowych, firm inżynieryjno-budowlanych, przedsiębiorstw świadczących usługi specjalistyczne oraz wszystkich firm wykorzystujących możliwości aplikacji Projects wchodzącej w skład pakietu Oracle E‑Business Suite oraz systemu PeopleSoft Enterprise.
  • Aplikacja Oracle Project Analytics obejmuje zagadnienia analityczne, takie jak budżety, prognozy, koszty, przychody, rozliczenia, rentowność, umowy, finansowanie i wydajność realizacji projektów. Pomaga to firmom sprawować kontrolę nad kosztami oraz zwiększać wydajność realizacji projektów i ich rentowność.
  • Wprowadzona jednocześnie aplikacja Oracle Loyalty Analytics pozwala przedsiębiorstwom identyfikować, nagradzać i utrzymać cennych klientów poprzez zapewnienie kompleksowego wglądu w programy lojalnościowe, w tym mierzenie efektywności programów i promocji.
  • Dzięki aplikacji Oracle Loyalty Analytics marketerzy korzystający z pakietu Siebel Loyalty Management mogą oceniać skuteczność programów przeznaczonych dla klientów i partnerów oraz wprowadzać w nich korekty umożliwiające wynagradzanie najbardziej rentownych klientów.
  • Pakiet Oracle BI Applications 7.9.6 udostępnia nowe możliwości i treści na ponad 400 stronach odpowiednich kokpitów informacyjnych.
  • Nowe możliwości aplikacji Oracle Human Resources Analytics obejmują kokpity do zarządzania talentami, nauczaniem, rekrutacją oraz urlopami i absencją. Tak rozszerzony zakres funkcji pomoże działom kadr podnieść wydajność pracowników, zwiększyć efektywność kierownictwa oraz stymulować inicjatywy w zakresie zarządzania talentami przy niższych kosztach.
  • Znaczne rozszerzenia wprowadzono również w aplikacjach Oracle Procurement i Spend Analytics, w tym nowe moduły Spend Analyzer (Analizator wydatków) i Employee Expenses (Wydatki pracowników) oraz rozszerzone kokpity aplikacji Procurement. Treści te pomogą działom zakupów i zaopatrzenia uzyskać lepszy wgląd w wydatki firmy, wydajność realizacji kontraktów, wydajność dostawców oraz koszty.
  • Najnowsza wersja pakietu Oracle BI Applications zapewnia – po raz pierwszy już w konfiguracji standardowej – integrację z systemem JD Edwards.
  • W szczególności aplikacja Oracle Financial Analytics jest teraz zintegrowana z aplikacją JD Edwards EnterpriseOne Financial Management, aby pomóc kierownictwu działów sprzedaży zwiększyć rentowność ich jednostek organizacyjnych dzięki udostępnianiu kompletnych, aktualnych informacji na temat wydatków i przychodów tych działów.
  • Oprócz integracji z systemem JD Edwards EnterpriseOne, aplikacje Oracle BI są również fabrycznie zintegrowane z pakietem Oracle E-Business Suite (11i10 i R12), systemem PeopleSoft Enterprise (8.9 i 9.0) oraz systemem Siebel CRM (8.0 i 8.1.1). Systemy starszego typu uzyskały certyfikat zgodności dzięki zastosowaniu uniwersalnych adapterów.