Cartoon Network w Okienku UPC

przez | 25/05/2009

Od dziś abonenci wszystkich pakietów analogowych usługi telewizyjnej UPC mogą dzięki ogólnodostępnemu Okienku UPC oglądać pełną, całodobową wersję dziecięcego kanału Cartoon Network. Jest on adresowany do starszych dzieci i wchodzi w skład pakietów Select oraz Max Telewizji Cyfrowej UPC. Przez najbliższy tydzień będą mogli zapoznać się z nim klienci UPC mieszkający w zasięgu usługi telewizji cyfrowej.

Cartoon Network słynie na całym świecie z prezentowania współczesnych, nowatorskich i dynamicznych seriali animowanych, pełnych wesołych i zwariowanych postaci. Kreskówki, takie jak: Atomówki, Młodzi Tytani, Bliźniaki Cramp, Tom i Jerry, Krowa i Kurczak czy Samuraj Jack stanowią nieprzebrane źródło zabawnych historyjek i żartów, które każdego rozbawią do łez. Wyłącznie w Cartoon Network oglądać można najnowsze przygody Bena 10 oraz zabawne perypetie bohaterów popularnej serii Scooby-Doo.

W ramach Telewizji Cyfrowej UPC kanał Cartoon Network nadaje swoje programy 24 godziny na dobę. Są one dostępne w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej. Abonenci pakietów analogowych usługi telewizyjnej UPC mogą na co dzień oglądać program Cartoon Network jedynie do godziny 21 na kanale współdzielonym z filmowym TCM. W telewizji analogowej kanał dostępny jest tylko w polskiej wersji językowej. Od dziś, dzięki Okienku UPC z pełną ofertą kanału Cartoon Network mogą zapoznać się klienci usługi telewizyjnej UPC korzystający ze wszystkich pakietów analogowych w aglomeracji warszawskiej i katowickiej, Krakowie, Wrocławiu, Opolu, Trójmieście, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie i Kielcach.

W Okienku UPC emitowane są najbardziej atrakcyjne propozycje programowe dostępne w sieci UPC. Dzięki temu wszyscy klienci korzystający z oferty analogowej mogą zapoznawać się z propozycjami programowymi dostępnymi w usłudze Telewizji Cyfrowej UPC. Okienko UPC cieszy się dużą popularnością wśród abonentów telewizji analogowej. Do tej pory mogli oni za jego pośrednictwem zapoznać się m. in. z takimi kanałami jak: Boomerang, Da Vinci Learning, Nickelodeon, Baby First TV, JimJam, Universal Channel, BBC Knowledge, AXN SciFi czy FOXlife.

Cartoon Network – podobnie jak pozostali nadawcy kanałów dziecięcych dostępnych w ofercie UPC – jest jednym ze sponsorów akcji lojalnościowej „3×3 Kids” skierowanej do wszystkich klientów, którzy nieprzerwanie od trzech lat korzystają z trzech usług UPC. Więcej o akcji można dowiedzieć się odwiedzając stronę konkursową http://www.upc.pl/telewizja/konkursy/. Można tam zapoznać się z informacjami o konkursach dla abonentów i nagrodach ufundowanych przez Cartoon Network oraz nadawców innych kanałów dziecięco-młodzieżowych dostępnych w Telewizji Cyfrowej UPC.