Juniper Networks uplasowany w Kwadrancie liderów Magicznego Kwadrantu czołowej firmy analitycznej za urządzenia systemu do zapobiegania włamaniom do sieci

przez | 23/05/2009

Firma Juniper Networks, Inc. (NASDAQ: JNPR), lider na rynku wysokowydajnych sieci ogłosiła, że znalazła się w “Kwadrancie liderów” w niedawno opublikowanym przez firmę Gartner raporcie “Magiczny kwadrant urządzeń systemu zapobiegania włamaniom do sieci – Network Intrusion Prevention System (IPS) Appliances.1  Gartner – czołowa światowa firma zajmująca się badaniami i doradztwem w dziedzinie informatyki, oceniała producentów pod kątem zdolności realizacji ich celów i kompletności wizji rynku urządzeń IPS.

„Uważamy że znalezienie się w Magicznym kwadrancie Gartnera w klasie urządzeń IPS jest dowodem na nasze ustawiczne zaangażowanie w dostarczanie klientom wiodących na rynku urządzeń zapewniających najwyższy poziom bezpieczeństwa, jakości usług i najszybszy zwrot inwestycji” – powiedział Doug Murray, wiceprezes i dyrektor generalny działu High-End Security Systems w Juniper Networks.  „Juniper może się poszczycić długą historią zapewniania klientom najnowszych możliwości systemów IPS, pozwalających im być zawsze o krok przed nowymi wirusami i atakami. Nasze urządzenia wykrywania i uniemożliwiania ataków serii IDP  oraz nowe zintegrowane bramy usługowe serii SRX chronią sieć wyprzedzająco, dzięki czemu firmy mogą reagować na stale zmieniające się zagrożenia bezpieczeństwa przy minimalnym wysiłku”.
Z raportem „Magic Quadrant for Network Intrusion Prevention System Appliances,” można zapoznać się na stronie http://www.juniper.net/company/presscenter/recognition/index.html.
„Magiczny kwadrant”

Prawa autorskie do nazwy Magic Quadrant („Magiczny kwadrant”) są w 2009 roku zastrzeżone przez firmę Gartner Inc. i nazwę tę wykorzystano tu za zgodą właściciela. Magiczny kwadrant to graficzne przedstawienie rynku w danej chwili w oparciu o ustalony okres. Przedstawia on wyniki analizy dokonanej przez firmę Gartner, określającej jak według definicji przyjętych przez nią dla danego rynku plasują się na nim poszczególni producenci. Gartner nie rekomenduje żadnego producenta, produktu czy usługi przedstawianej w Magicznym kwadrancie, ani nie zaleca użytkownikom wybierania tylko dostawców umieszczonych w kwadrancie liderów. Magiczny kwadrant jest jedynie narzędziem poznawczym i nie powinien służyć za podstawę podejmowania konkretnych działań. Niniejszym firma Gartner nie udziela żadnych gwarancji, ani jawnych ani domniemanych, odnośnie tej analizy, w tym jakichkolwiek gwarancji jej wartości handlowej lub przydatności do konkretnych zastosowań.