Dwupiętrowy Danonobus czyli „Jogurt z owocami” – Young & Rubicam dla nowego produktu Danone’a

Agencja Young & Rubicam przygotowała telewizyjną kampanię reklamową nowego produktu Danone „Jogurtu z owocami”. Głównym przekazem kampanii jest informacja o pysznym smaku jogurtu i frajdzie płynącej z jego jedzenia.

Matki wiedzą, jak ważne dla dzieci są zabawa i samodzielne odkrywanie świata, dlatego też wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, Y&R wraz z Danone stworzyły spot bazujący na zabawie i przyjemności z jedzenia zdrowego i pysznego jogurtu z owocami.

„Dwupiętrowy” jogurt z owocami jest dostępny  w trzech wariantach: z truskawkami,  z brzoskwiniami i z wiśniami. Kampania telewizyjna  potrwa do końca lipca 2009. Media zaplanował Mediacom.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu