Orzeł czy Reszka? – Marquard zaprasza do zabawy

przez | 22/05/2009

One-2-One Media Solution na zlecenie Wydawnictwa Marquard przygotował SMSową zabawę, która realizowana jest w popularnych tytułach prasowych. Zakres działań One-2-One obejmuje opracowanie koncepcji projektu wraz z komunikacją SMS, zredagowanie ogłoszeń prasowych, obsługę prawną. Konkurs potrwa do 24 czerwca 2009 roku.

Przygotowane działania prowadzone są na łamach pięciu tytułów wydawnictwa: tygodniku Pani Domu i miesięcznikach Joy, Cosmopolitan, Olivia i Shape.

Mechanizm konkursu oparty jest na wysłaniu SMS-a, czyli losowym rzucie „wirtualną” monetą. Wyrzucenie „orła” bądź „reszki”, daje szansę na wygranie nagrody rzeczowej, bądź finansowej. Zwrotny SMS poinformuje uczestników zabawy jaką nagrodę wytypowali

Nagrody rzeczowe i pieniężne są kumulowane na indywidualnym koncie gracza, a każdy uczestnik otrzymuje także bieżące informacje o jego stanie. Grać można dowolną ilość razy tym samym zwiększając pulę nagród jaką można otrzymać.

Dla zwycięzców zostały przygotowane nagrody m.in.: kosmetyki marki Adidas, urządzenia AGD, a łączna wartość nagród pieniężnych to 50 000 złotych.

Jest to już kolejna realizacja dla Wydawnictwa Marquard, przygotowana przez grupę One-2-One – poprzednie to np. SMS-owy konkurs Wygraj KIA realizowany z Olivią, czy stworzenie nowej witryny miesięcznika CKM przez Comtikę – także spółkę z portfela One-2-One.