Microsoft Dynamics CRM dla Trans Kampanii

przez | 22/05/2009

Kierownictwo firmy Trans Kampania Sp. z o. o. zdawało sobie sprawę, że warunkiem ciągłego rozwoju w wysoce konkurencyjnej branży transportowej jest:

  • elastyczność działania,
  • szybkość i trafność podejmowanych decyzji,
  • szybkość reakcji na indywidualne potrzeby klientów,
  • oraz szybkość realizacji zleceń klientów.

Po przeanalizowaniu dostępnych na rynku systemów, firma Trans Kampania Sp. z o. o. znalazła odpowiednie dla siebie rozwiązanie. Podjęła decyzję o odwzorowaniu obecnie funkcjonujących procesów m.in. dotyczących realizacji zamówień, zleceń z klientami w oparciu o system Microsoft Dynamics CRM. Wdrożenia systemu dokonała firma Intersys Sp. z o. o.

„Microsoft Dynamics CRM pozwolił nam w jednym miejscu zebrać kompletne informacje o klientach, prowadzonej korespondencji i realizowanych zleceniach. W prosty sposób mamy dostęp do informacji historycznych. Aktualnie trwa proces integracji Microsoft Dynamics NAV i CRM co pozwoli nam jeszcze elastyczniej obsługiwać naszych klientów” mówi Daniel Dembiński- Prezes Trans Kampanii Sp. z o.o.

System Microsoft Dynamics CRM pozwolił Trans Kampanii zautomatyzować obowiązujące w niej procesy biznesowe. Łatwość konfiguracji reguł przepływu pracy zwolnił pracowników z konieczności wykonywania czasochłonnych zadań, jak również zwiększył efektywność i dokładność realizowanych w firmie procesów sprzedaży i obsługi klientów.