„Pozytywy naszych miast” – rusza wielki konkurs fotograficzny Alior Banku

przez | 22/05/2009

Rozpoczął się ogólnopolski internetowy konkurs fotograficzny Alior Banku pod nazwą „Pozytywy naszych miast”, który potrwa 10 tygodni. Jego celem jest przedstawienie polskich miast oczami ich mieszkańców oraz zebranie interesującej kolekcji zdjęć, obrazujących najciekawsze fragmenty otaczającej nas przestrzeni. Jest to także kolejny krok w budowaniu lokalnych społeczności przez Alior Bank, we współpracy z Artegence.

Na portalu konkursowym, stworzonym wspólnie z agencją Artegence, pod adresem https://konkurs.aliorbank.pl, można odwiedzić stronę każdego z 66 miast, w których znajdują się placówki Alior Banku. Po zarejestrowaniu udziału w konkursie, jego uczestnicy mogą zamieszczać zdjęcia swojego autorstwa w galeriach poszczególnych miast, a także oceniać i komentować zdjęcia innych uczestników. Autorzy najciekawszych zdjęć mogą zdobyć 3 nowoczesne laptopy oraz 7 wysokiej klasy aparatów fotograficznych firmy Olympus.

Ponadto, raz w tygodniu, Alior Bank będzie publikować na stronie każdego miasta zdjęcie, prezentujące jakiś obiekt – uczestnicy konkursu mogą wskazywać go na mapie, a dla tych, którzy zlokalizują obiekt w najkrótszym czasie, czekają nagrody.

„Każdy z nas ma zapewne swoje ulubione zakątki, w których chętnie przebywa lub z którymi wiąże przyjemne wspomnienia. Chcemy zachęcić wszystkich do tego, by podzielili się magią tych miejsc z innymi, a jednocześnie aby poznali piękne miejsca w swojej okolicy, z których istnienia nawet nie zdawali sobie sprawy. Oczywiście jest to też doskonała okazja do tego, żeby rozwinąć swoje umiejętności i pasje, związane z fotografią” – powiedział Łukasz Penszko, Menedżer ds. Promocji, odpowiedzialny za konkurs w Alior Banku.

Dla wszystkich uczestników konkursu Alior Bank przygotował również specjalną ofertę. Konkursowicze, którzy zdecydują się na założenie w Alior Banku konta z lokatą nocną, nie zapłacą nie tylko za prowadzenie konta, przelewy internetowe i wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą, ale także zostaną zwolnieni z opłaty za kartę debetową przez 12 miesięcy. Ci natomiast, którzy skorzystają z oferty karty kredytowej, otrzymają obniżone oprocentowanie oraz dodatkowo 100 zł na zakupy w prezencie.

Konkurs „Pozytywy naszych miast” stanowi kolejny istotny etap w tworzeniu społeczności Alior Banku. Kamieniem węgielnym był konkurs internetowy „Zbuduj z nami nowy bank!”, przygotowany we współpracy z Artegence, w którym Bank zaprosił przyszłych Klientów do wspólnego budowania banku. Wskazówki oraz sugestie 93 000 uczestników internetowej społeczności zostały wykorzystane przy opracowaniu oferty i modelu obsługi Alior Banku. „Aż 23 500 osób zdecydowało się w efekcie tej akcji założyć prawdziwe konto w Alior Banku. Liczba uczestników akcji czterokrotnie przekroczyła założenia. Sukces kampanii jest pochodną pomysłu i w dużej mierze społecznościowych mechanizmów member-get-mamber. Można powiedzieć, że udało się nam stworzyć społeczność łowców, którzy nie dość, że sami założyli konto w banku, to jeszcze przyciągnęli do niego innych” – mówi Tomasz Adamczyk, Senior Innovation Manager Artegence.  –”Konwersja zarejestrowanych w programie na faktycznie założone konta wyniosła około 25%. W tradycyjnym ATLowym podejściu moglibyśmy liczyć na 5-7%. Na tym polega siła społeczności, w obrębie której możemy zaufać znajomym, a nie reklamom –  dodaje Tomasz Adamczyk.

Już wkrótce uruchomione zostaną kolejne programy społecznościowe Alior Banku.