„Pozytywy naszych miast” Rusza wielki konkurs fotograficzny Alior Banku

przez | 21/05/2009

Rozpoczął się ogólnopolski internetowy konkurs fotograficzny Alior Banku pod nazwą „Pozytywy naszych miast”, który potrwa 10 tygodni. Jego celem jest przedstawienie polskich miast oczami ich mieszkańców oraz zebranie interesującej kolekcji zdjęć, obrazujących najciekawsze fragmenty otaczającej nas przestrzeni. Jest to także kolejny krok w budowaniu lokalnych społeczności wokół Alior Banku.

Na portalu konkursowym, stworzonym wspólnie z agencją Artegence, pod adresem http://konkurs.aliorbank.pl, można odwiedzić stronę każdego z 66 miast, w których znajdują się placówki Alior Banku. Po zarejestrowaniu swojego udziału w konkursie jego uczestnicy mogą zamieszczać zdjęcia swojego autorstwa w galeriach poszczególnych miast, a także oceniać i komentować zdjęcia innych uczestników. Na autorów najciekawszych zdjęć z całej Polski czekają cenne nagrody: 3 nowoczesne laptopy oraz 7 wysokiej klasy aparatów fotograficznych firmy Olympus.

Konkurs „Pozytywy naszych miast” to także sprawdzian wiedzy o swoim mieście. Przez 6 tygodni na stronie każdego miasta na portalu konkursowym będzie publikowane zdjęcie, prezentujące jakiś obiekt w tej miejscowości – zadaniem uczestników konkursu jest rozpoznanie tego obiektu i wskazanie go na mapie. Na tych, którzy zlokalizują je w najkrótszym czasie, czekają atrakcyjne nagrody.

„Na co dzień mało uwagi poświęcamy naszemu najbliższemu otoczeniu. A tymczasem każdy z nas ma zapewne swoje ulubione zakątki, w których chętnie przebywa lub z którymi wiąże jakieś przyjemne wspomnienia. Chcemy zachęcić wszystkich do tego, by podzielili się magią tych miejsc z innymi, a jednocześnie aby poznali piękne miejsca w swojej okolicy, z których istnienia nawet nie zdawali sobie sprawy. Oczywiście nasz konkurs jest też doskonałą okazją do tego, żeby rozwinąć swoje umiejętności i pasje, związane z fotografią. Mamy nadzieję, że będzie to ciekawa i wartościowa zabawa dla naszych obecnych i przyszłych Klientów.” – powiedział Łukasz Penszko, Menedżer ds. Promocji w Alior Banku, odpowiedzialny za konkurs.

Nagrody główne przyzna specjalne jury, które tworzą Helene Zaleski, Przewodnicząca Rady Nadzorczej Alior Banku, Adam Iwański, uznany fotograf, Dariusz Kozdra, Strategic Planning Director w Agencji United PR oraz pracownicy Departamentu Marketingu i PR Alior Banku. Zostanie także przyznane 66 nagród publiczności w postaci cyfrowych ramek na zdjęcia. Otrzymają je autorzy zdjęć, które uzyskają najlepsze oceny od pozostałych uczestników konkursu w każdym mieście.

Alior Bank już od początku istnienia bardzo silnie angażował się lokalnie i wyrażał zainteresowanie ”Małymi Ojczyznami” swoich Klientów. Przykładem takich działań były Rady Założycielskie. Jeszcze przez rozpoczęciem działalności operacyjnej, Bank zaprosił do konsultacji liderów społeczności lokalnych, ludzi kultury i biznesu oraz przyszłych Klientów. Zorganizowano ponad 100 spotkań, które umożliwiły przygotowanie oferty banku z uwzględnieniem ich potrzeb i preferencji. Wystrój placówek Alior Banku także podkreśla związek z lokalną społecznością – w każdym oddziale znajdują się wielkoformatowe czarno-białe zdjęcia, prezentujące ciekawe obiekty architektoniczne w danym mieście.

Dla wszystkich uczestników konkursu Alior Bank przygotował również specjalną ofertę swoich produktów. Konkursowicze, którzy w trakcie trwania konkursu zdecydują się na założenie w Alior Banku Konta z lokatą nocną, nie zapłacą nie tylko za prowadzenie konta, przelewy internetowe i wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą, ale także zostaną zwolnieni z opłaty za kartę debetową przez 12 miesięcy. Ci natomiast, którzy skorzystają z oferty karty kredytowej, otrzymają obniżone oprocentowanie oraz dodatkowo 100 zł na zakupy w prezencie.

Konkurs „Pozytywy naszych miast” stanowi kolejny istotny etap w tworzeniu społeczności Alior Banku. Kamieniem węgielnym był konkurs internetowy „Zbuduj z nami nowy bank!”, w którym Bank zaprosił przyszłych Klientów do wspólnego budowania banku. Wskazówki oraz sugestie 93 000 uczestników internetowej społeczności zostały wykorzystane przy opracowaniu oferty i modelu obsługi Alior Banku. Jednocześnie aż 23 500 osób, biorących udział w konkursie, skorzystało z usług Alior Banku.