Wojak i GPD spotykają się na ringu

przez | 20/05/2009

Agencja reklamowa GPD Advertising wygrała przetarg na obsługę BTL marki Wojak. Kompania Piwowarska zdecydowała się na  związanie marki Wojak z boksem przez sponsoring gal bokserskich w całej Polsce. Zadaniem agencji zaś było opracowanie kreacji oraz strategii komunikacji dla tych działań. Za planowanie i obsługę działań po stronie GPD odpowiedzialni są: strategic director Tomasz Foryś, copywriter Bartosz Kaluga, account manager Tomasz Nowicki oraz art directorzy Andrzej Żyła oraz Dominik Bogajczyk.

Umowa między Kompanią Piwowarską a Bullit KnockOut Promotion, grupą boksu zawodowego, została podpisana na pięć lat. Pierwsze działania w ramach szeroko zakrojonej kampanii sponsoringowej można było oglądać już 9 maja w czasie Wielkiej Gali Boksu Zawodowego – Wojak Boxing Night w Gdyni. Kolejna emocjonująca walka Wielkiej Gali Boksu Zawodowego pod patronatem marki Wojak odbędzie się 20 czerwca w Rudzie Śląskiej.