Narciarki z Florydy zachęcają do nauki w Archibaldzie

przez | 20/05/2009

Rozpoczynająca się właśnie kampania reklamowa Archibald Centrum Języka Angielskiego w niecodzienny sposób przedstawia ofertę kursów wakacyjnych.

Przygotowana przez agencję Lapart kampania wykorzystuje hasło „Angielski w wakacje do 50 proc. taniej”. Na plakatach i ulotkach widać kobiety w kostiumach retro jadące na nartach wodnych i trzymające flagi z napisem „w wakacje taniej”.

Wykorzystany pomysł kreatywny jest kolejną już, trzecią odsłoną kampanii w stylu retro. Zdjęcie do obecnej kampanii zrobione zostało na Florydzie. W latach pięćdziesiątych (bo do nich odwołuje się aktualna kampania), kobiety na nartach wodnych były częstym widokiem u wybrzeży Florydy i jedną z największych atrakcji wakacyjnych.

Kampania reklamowa potrwa od 18 maja do 4 lipca i będzie widoczna w internecie, prasie,    na plakatach oraz ulotkach rozdawanych przez osoby w strojach Szkotów. Reklamy pojawią się m.in.: w Gazecie Wyborczej, portalach ogólnopolskich (Wirtualna Polska, INTERIA.PL), kobiecych i młodzieżowych, w wyszukiwarce Google oraz na plakatach i bilbordach
w metrze. Kampania skierowana jest do osób w przedziale wiekowym 18 – 45 lat, chcących wykorzystać okres wakacyjny na naukę języka angielskiego.

Kampania promuje kursy wakacyjne, stanowiące odrębną grupę produktów, które są skierowane do grupy docelowej od lat koncentrującej się na nauce w okresie letnim. Archibald jest jedną z niewielu szkół wyspecjalizowanych w takiej ofercie. Tradycyjnie większość szkół językowych zawiesza swoją działalność w wakacje.

Więcej informacji na www.archibald.pl