IAB ShowCase – lokalnie

przez | 20/05/2009

IAB Polska rozpoczyna cykl lokalnych spotkań pod nazwą IAB ShowCase. Pierwsze spotkanie odbędzie się 28 maja w Krakowie, w Kinie Kijów, sala Studio. Tematem spotkania będzie „Panorama rynku interaktywnego w Krakowie”.

Cykl spotkań został rozpoczęty w ubiegłym roku w Warszawie i przyjęto go z dużym entuzjazmem w branży. dlatego przyszedł czas na spotkania lokalne.

Celem cyklu jest pozyskanie przez marketerów wiedzy na temat najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy internetowej.

– Na IAB ShowCase są prezentowane tylko casy, czyli praktyczne rozwiązania i zastosowania. Prezenterami są znawcy branży internetowej i specjaliści w poszczególnych zagadnieniach – mówi Patrycja Sass-Staniszewska z IAB Polska.

Zaproszenia kierowane są wyłącznie do marketerów.

Agenda spotkania w Krakowie:

  • 10 prostych pojęć z zakresu e-marketingu – Łukasz Mikulski i Artur Kacprzak z Apeiro,
  • Pokerzystki i listonosze, czyli interakcje według Bruno Banani. Case study. – Michał Banaszewski, Kuba Chudarek z Opcomu,
  • Czy reklama to tylko kreacja?”Solidne fundamenty działań marketingowych w Internecie – Sebastian Błaszkiewicz, Monika Rosińska z Empathy,
  • Co zrobić, aby Twoja kampania e-mail marketingowa nie została potraktowana jako spam – Paweł Sala, Brand Manager FreshMail,
  • Szymon Majewski w kampanii społecznej Fundacji Batorego. Case study – Dawid Szczepaniak, Pride&Glory Interactive,
  • Jak zarobić na internecie czyli kampanie efektywnościowe w systemie OnetEfekt – Monika Tulicka, onet.pl wystąpią także przedstawiciele Eura7.