Favore.pl ma nowy system wystawiania opinii i rezerwacji

przez | 20/05/2009

Serwis Favore.pl, który umożliwia firmom promowanie swoich usług w internecie, umożliwił łatwe wystawianie im opinii po skorzystaniu z oferty – bez konieczności logowania się do serwisu. Ulepszony został także system rezerwacji terminów.

W trosce o wiarygodność ocen oraz reputację przedsiębiorców, wprowadzony został szereg zabezpieczeń, które pozwolą zagwarantować rzetelność wystawianych opinii (m.in. rejestracja adresów IP i danych kontaktowych  opiniujących, ograniczenie liczby wystawianych opinii dla jednej usługi z danego adresu IP oraz możliwość zgłaszania zastrzeżeń do otrzymanej opinii).

Zmiany te mają na celu ułatwienie podjęcia decyzji odnośnie wyboru solidnego przedsiębiorcy w oparciu o doświadczenia innych użytkowników. Jest to także ukłon w stronę usługodawców, zamieszczających swoje oferty w serwisie – modyfikacje ułatwią im zbieranie referencji od klientów i budowanie reputacji firmy na Favore.pl – mówi Mateusz Seifert, dyrektor portalu Favore.pl.

W Favore.pl został zmieniony także dotychczasowy system rezerwacji terminów świadczenia usług. Zastąpił go nowy, zintegrowany z systemem wysyłania zapytań dotyczących oferty. Rezerwacja terminu wiąże się teraz z wysłaniem do usługodawcy wiadomości z sugerowanym terminem realizacji usługi. Zabieg ten znacznie uprości (głównie niezalogowanym
użytkownikom) kontakt z usługodawcami znalezionymi na Favore.pl, im z kolei ułatwi zarządzanie rezerwacjami i zapytaniami pochodzącymi z serwisu.