Śniadanie z przepisem na idelną kampanię

przez | 19/05/2009

13 maja w Sali Konferencyjnej w Hotelu Marriott w Warszawie odbyło się śniadanie biznesowe – Retail Marketing Breakfast, podczas którego odpowiedziano na pytanie „Jak stworzyć idealną kampanię”.

W spotkaniu wzięło udział 70 uczestników – głównie osoby działające w obszarze marketingu, komunikacji i reklamy. Polska Rada Centrów Handlowych – organizator spotkania – we współpracy z Agencją Reklamową ArtGroup zadbały o atrakcyjną formę śniadania serwując menu, w którym  zamiast potraw, znajdowały się składniki idealnej kampanii reklamowej. Na pytanie, jak ją stworzyć odpowiedziała Monika Banasik – Dyrektor Kreatywny agencji ArtGroup. Kolejnymi atrakcjami spotkania było przedstawienie kampanii „Domoteka Design Night” oraz działań związanych z otwarciem CH Magnolia Park. Firma YES z kolei, opowiadała o nowej gamie produktów jubilerskich, tzw. charmsach. Ostatnim elementem śniadania było przedstawienie przez CH Arkadia planu niekomercyjnych działań w centrach handlowych. Omówiono włączenie się centrów w akcję społeczną „Kampania Parkingowa 2009”.

Śniadania biznesowe to cykliczne spotkania organizowane przez Polską Radę Centrów Handlowych, na których omawiane są zagadnienia związane z szeroko rozumianym rynkiem centrów handlowych.