Plusssz Active z POS Media Poland na uczelniach wyższych

przez | 19/05/2009

Pod hasłem „Wiedza lekkostrawna“ Polski Lek należący do grupy Maspex, prowadzi ogólnopolską akcję promocyjną marki Plusssz Active, najchętniej wybieranego preparatu witaminowego w tabletkach musujących. Doskonałym uzupełnieniem dotychczasowych działań producenta Plusssz Active okazała się wyjątkowo atrakcyjna oferta lidera w branży reklamy in-store – POS Media Poland. Chcąc wzmocnić swoje działania Polski Lek S.A. zdecydował się na reklamę w segmencie edukacyjnym uznając, że dotarcie do studentów w miejscu, w którym spędzają dużo czasu i co najważniejsze nie są zasypywani innymi komunikatami jest bardzo ważne.

W kampanii będącej znaczącym wsparciem dla akcji w prasie oraz stacjach radiowych wykorzystano prestiżowe nośniki firmy POS Media Poland typu bulletin board zlokalizowane na terenie państwowych oraz prywatnych uczelni wyższych. Rozmieszczenie nośników gwarantuje doskonałą zauważalność plakatów Plusssz Active przedstawiających 2 różne layouty. Kreacje w zaskakujący sposób uzmysławiają młodym Polakom jak skutecznym sposobem na „łykanie wiedzy“ jest Plusssz Active.  Akcja potrwa do połowy do czerwca.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.

Reklama obejmująca segment edukacyjny jest tylko częścią urozmaiconej oferty reklamowej POS Media Poland. Oprócz prestiżowych nośników w polskich szkołach i uczelniach wyższych, firma oferuje również reklamę w segmencie leisure oraz reklamę w miejscu sprzedaży, w której specjalizuje się już od jedenastu lat.