BP Partnerclub

przez | 19/05/2009

Ruszyło dziesiąte wydanie katalogu BP Partnerclub i kolejny projekt zrealizowany wraz z agencją GPD Advertising. Tegoroczne wydanie to niezwykły Megakatalog – edycja, w której wszystko musi być większe, lepsze, szybsze, mocniejsze… Nawet promocja i nagroda, czyli Superpaliwo na milion kilometrów do wygrania.

Jest co świętować

W tym roku BP świętuje podwójnie: dziesiąte wydanie katalogu w Polsce oraz 100-lecie działalności firmy na świecie. To dobry moment na podsumowanie sukcesów i coś naprawdę niezwykłego. Dlatego agencja GPD przygotowała dla klientów BP Megakatalog – wypełniony po brzegi wyjątkowymi prezentami i atrakcyjnymi ofertami partnerów. Za kreację katalogu odpowiedzialny jest dyrektor kreatywny GPD Advertising Mariusz Radecki oraz group head creative Marek Wydłowski, natomiast sam projekt ze strony agencji koordynuje account manager Artur Jagłowski.

Superpaliwo na MILION kilometrów

Premierze Megakatalogu towarzyszy także wyjątkowa promocja – Megatankowanie. A w niej nagroda, która na każdym zrobi wrażenie – Superpaliwo na MILION kilometrów. Zwycięzcy przez długie lata będą mogli zapomnieć o płaceniu za paliwo i nie przejmować się ceną benzyny. Warto spróbować szczęścia i zostać jednym z Megazwycięzców!