Timecode promuje Michnika

przez | 18/05/2009

Dom produkcyjny TIMECODE stworzył trzy spoty TV promujące nową serię Gazety Wyborczej – „Dzieła wybrane Adama Michnika”.

Timecode odpowiedzialny był za kreację – przygotowaną we współpracy z Agorą – oraz produkcję spotów, w których wystąpili: prof. Władysław Bartoszewski, Wisława Szymborska oraz Wojciech Waglewski. Wypowiedzi bohaterów zostały wkomponowane w dynamiczne pasaże typograficzne. Utrzymane w stonowanej kolorystyce, nawiązują do oprawy graficznej książek promowanej kolekcji.

„Dzieła wybrane Adama Michnika”, wydane z okazji dwudziestolecia powstania „Gazety Wyborczej”, obejmują 7 tomów. Pierwszy tom – „Kościół, lewica, dialog”, ukazał się w piątek 8. maja. Kolejne ukazywać się będą co tydzień.

Kampania promocyjna rozpoczyna się 15 maja i obejmuje telewizję (m.in. TVP. TVN, TVN 24, Polsat Sport) oraz rozgłośnie radiowe Agory. Pierwszy spot kampanii, z udziałem prof. Władysława Bartoszewskiego, obejrzeć można również na kanale TIMECODE w serwisie YouTube www.youtube.pl/timecode