TETA HR Center pomaga Stoczniowcom

przez | 18/05/2009

TETA HR Center, spółka z Grupy Kapitałowej TETA, podpisała z Agencją Restrukturyzacji Przemysłu umowę na obsługę kadrowo-płacową Programu Zwolnień Monitorowanych w stoczniach w Gdyni i Szczecinie.

Wrocławska spółka zapewnia obsługę kadrowo-płacową uczestników programu zwolnień monitorowanych w Stoczni Szczecińskiej Nowa i Stoczni Gdynia. Prace rozpoczęły się w kwietniu i potrwają do końca lutego 2010 r. – Jest to pierwsze tak duże zlecenie w historii naszej firmy. Dzięki temu kontraktowi spółka może naliczać wynagrodzenia dla 9 000 pracowników. Tym bardziej jestem zadowolony, że w krótkim czasie udało nam się uruchomić skomplikowane oprogramowanie, który w pełni zaspokaja wysokie wymagania, które postawiła przed nami Agencja Restrukturyzacji Przemysłu. Liczymy również, że tak ważna referencja przyczyni się do pozyskiwania nowych kontraktów rządowych w zakresie obsługi kadrowo – płacowej. –  podkreśla Paweł Żak, prezes TETA HR Center.

TETA HR Center zajmuje się outsourcingiem HR. Oferuje usługi w zakresie outsourcingu funkcji kadrowo-płacowej, dzierżawy systemu kadrowo-płacowego TETA i samoobsługowej platformy pracowniczej TETA HRM, utrzymywania systemów TETA oraz szkoleń otwartych związanych z tematyką informatyczną.

Najczęściej zlecanym firmie obszarem outsourcingu HR jest payroll (naliczanie płac i administracja kadrowa). Klienci TETA HR Center są zróżnicowani zarówno pod względem wielkości jak i rodzaju prowadzonej działalności. Spółka obsługuje firmy rodzime oraz koncerny międzynarodowe, posiadające swoje struktury w Polsce. TETA HR Center rozpoczynała działalność we Wrocławiu. Dzięki stworzeniu oddziału w Warszawie uzyskała możliwość sprawniejszej obsługi klientów z całej Polski. Powoływanie kolejnych przedstawicielstw w innych częściach Polski oraz działania marketingowe, mają pomóc spółce pozyskać w bieżącym roku kilkudziesięciu nowych klientów.