Premiera EXEO z SOUND OF MUSIC

przez | 18/05/2009

Iberia Motor Company S.A., generalny importer samochodów osobowych SEAT w Polsce,  powierzył realizację premiery EXEO, agencji eventowej SOUND OF MUSIC.

EXEO to najnowszy model SEAT-a. To wyrafinowana limuzyna będąca połączeniem najwyższej jakości, zaawansowanej technologii, znakomitej dynamiki i subtelnie sportowego charakteru. Nazwa modelu wywodzi się od łacińskiego słowa „exire”, co znaczy „przekraczać granice”. Wyznacza ona początek nowego okresu w historii SEAT-a, który wiąże się z wejściem na rynek w nowe segmenty. EXEO to synonim postępu, dynamizmu, technologii i elegancji. To samochód odzwierciedlający ducha firmy – piękną linię, sportowy charakter oraz hiszpański temperament.

Dziennikarska premiera nowego modelu odbędzie się pod koniec maja. O zwycięstwie agencji SOUND OF MUSIC w przetargu na jej realizację, zadecydowała wyjątkowa kreacja, doskonale odzwierciedlająca walory nowego auta.

Premiera EXEO nie jest pierwszym zadaniem  SOUND OF MUSIC zleconym przez IMC. Agencji powierzono już wcześniej między innymi: przygotowanie oficjalnej premiery Leona, Altei FreeTracka, Ibizy,  a także realizację spektakularnej odsłony Ibizy podczas SEAT IBIZA BEACH PARTY.

SOUND OF MUSIC to jedna z największych, a na pewno najbardziej kreatywna agencja eventowa w Polsce. W trakcie swojej ponad dziesięcioletniej historii zrealizowała setki różnorodnych imprez, które wyróżniały się kreacją i perfekcyjną realizacją. Największym, samodzielnie realizowanym przedsięwzięciem SOUND OF MUSIC jest MEN’S DAY. To ogromne, plenerowe wydarzenie dla mężczyzn, które odbędzie się w dniach 6-7 maja w Warszawie na lotnisku Bemowo.