Piękny sposób na poprawę bezpieczeństwa na drogach

przez | 18/05/2009

Dziewczyny w strojach amerykańskiej policji pojawiły się na ulicach Poznania. Był to pomysł agencji eventowej Show Service i Yanosik.org na zwrócenie uwagi kierowców na kwestie bezpieczeństwa drogowego. Przez ponad 2 tygodnie dziewczyny przebrane za policjantki były widoczne niemal w całym mieście, docierając bezpośrednio do ponad 70 tysięcy kierowców.

Ta niecodzienna forma promocji związana była z premierą nowego komunikatora samochodowego Yanosik działającego w oparciu o system GPS. „Zależało nam nie tylko na zwróceniu uwagi na produkt, ale przekazaniu konkretnych informacji kierowcom, stąd też wybór bezpośredniej formy dotarcia.” – mówi Natalia Wolska dyrektor zarządzający agencji Show Service Events Marketing. – „Nasze dziewczyny były bardzo przekonujące, bo nie tylko przykuwały uwagę, ale były także merytorycznie przygotowane do dyskusji o bezpieczeństwie.” – dodaje. Taka forma komunikacji bardzo spodobała  się kierowcom i prawdopodobne jest, że akcja będzie kontynuowana w innych miastach Polski.

W czasie jej trwania rozdano ponad 70 tysięcy materiałów informacyjnych. Wybór takiej formy dotarcia z przekazem miał jeszcze jeden cel. Wokół produktu powstaje silna społeczność kierowców skupiona w ramach portalu Yanosik.org. Właśnie poprzez bezpośredni kontakt podjęto próbę zachęcenia ludzi do wymiany informacji i ożywionej dyskusji na temat sytuacji na drogach.

Agencja Show Service Events Marketing to firma funkcjonująca na rynku eventowym już od 1993 roku. Specjalizuje się w realizacji niestandardowych przedsięwzięć niezależnie od skali wydarzenia. Od 2008 roku firma wchodzi w skład Grupy Fresh (zobacz www.grupafresh.eu) obsługując m.in. Ikea Polska, Wrigley, MTP, Schur Flexible Poland, Rehau, MediaExpert, Neptis, Urząd Marszałkowski.