Nowa kampania sklepów Żabka

przez | 15/05/2009

15. maja rozpoczyna się wizerunkowa kampania telewizyjna sklepów Żabka. Jej podstawowym celem jest uwypuklenie głównych zalet sieci, widzianych oczami klienta oraz poinformowanie o dodatkowych usługach oferowanych w Żabce. Z początkiem czerwca działania promocyjne wzmocnione zostaną o emisję spotów radiowych.

kampania-reklamowa-sklepow-zabkaKampania potrwa do końca czerwca. Spot reklamowy będzie można zobaczyć w najważniejszych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN24.

Za pośrednictwem nowej kampanii reklamowej chcemy podkreślić elementy wyróżniające sklepy Żabka – szeroki asortyment, bliskość do klienta, szybkość obsługi, wygodę w robieniu codziennych zakupów oraz szeroki zakres usług dodatkowych. Zgodnie z naszą misją działamy po to, by blisko, szybko i wygodnie zaspokoić potrzeby wszystkich klientów ponad 2000 Żabek w Polsce –– powiedział Sebastian Cygal, zastępca dyrektora marketingu Żabka Polska SA.

W zakresie zakupu mediów Żabka Polska SA współpracuje z domem mediowym Mindshare. Autorem kreacji jest agencja GPD.