Flagowa, pomarańczowa rewolucja „Echo Miasta”

przez | 14/05/2009

Do narzędzi promujących gazetę „Echo Miasta”, wydawca dołączył nowy charakterystyczny nośnik, jakim są 3 metrowe, pomarańczowe flagi z logotypem tytułu. Flagi są elementem wyposażenia ruchomych punktów dystrybucji i zarazem nową formą reklamy ambientowej sytuowanej w samym środku metropolii. Media4mat, wydawca „Echo Miasta”, już teraz dołączył nowe nośniki do swojej oferty dla reklamodawców.

„Nasze flagi są obecnie największym, a zarazem najbardziej widocznym nośnikiem spośród podobnych miejskich form innych firm czy wydawnictw. Wyróżniają się w pełnej zgiełku przestrzeni miejskiej skutecznie przykuwając uwagę. Pomagają nam nie tylko w kolportażu gazety ale przede wszystkim wyraźnie podkreślają charakter Echo Miasta jako gazety najbliższej miastu. To także świetna, nowa oferta reklamowa dla kampanii wielkomiejskich – mówi Rafał Madyński, Kierownik Działu Marketingu Media4mat, wydawcy Echo Miasta.

Echo Miasta to sieć gazet miejskich ukazujących się dwa razy w tygodniu w 7 największych aglomeracjach Polski. Łączny nakład wydania poniedziałkowego to 175 000 egzemplarzy, a nakład czwartkowy to 509 000. Według danych potwierdzonych przez Expert Monitor wpływy reklamowe wydawcy za I. kwartał br. w stosunku do roku ubiegłego utrzymują się na stałym poziomie.