Anita Lipnicka i John Porter poparli akcję „Nie kupuj 3”

przez | 14/05/2009

Do akcji „Nie kupuj 3” agencji reklamowej Bed&Breakfast dołączyli Anita Lipnicka i John Porter – Zdrowe jajko może pochodzić tylko od zdrowej kury, hodowanej w odpowiednich warunkach i właściwie odżywianej. Nie kupujemy jaj z masowych produkcji, bo ważne jest dla nas co jemy – mając małe dziecko, jakość i pochodzenie spożywanych w domu produktów staje się jak najbardziej ważne. Jajko wyprodukowane seryjnie przez kurę żyjącą w stresie i niegodnych warunkach to nawet nie ‚junk food’ ale ‚deadfood’ – mówi Anita Lipnicka.

– Cieszę się z tak dużego zaangażowania osób publicznych, ich empatii i wrażliwości na cierpienie istniejące dookoła nas – oświadczyła Suzan Giżyńska.
– Polscy konsumenci zwracają coraz większą uwagę na to co jedzą, my dzięki kampanii społecznej „nie kupuj3” pomagamy dokonać im odpowiedniego wyboru – dodaje Piotr Matecki.