Wyrzutnie NERF już w Polsce

Firma Hasbro – jeden z największych producentów zabawek na świecie, na początku maja 2009 r. wprowadziła na polski rynek kultową serię wyrzutni NERF. Wydarzenie to zainaugurowano w sobotę 9 maja imprezą dla mediów i gwiazd z dziećmi, zorganizowaną pod hasłem „NERF dwu pokoleń” w Rodzinnym Centrum Rozrywki Hulakula w Warszawie.

nerf-102Podczas imprezy zaprezentowano najnowsze zabawki firmy Hasbro na tle oryginalnej, futurystycznej scenografii placu zabaw. Przybyłe na miejsce rodziny, zaopatrzone w wyrzutnie NERF oraz specjalne okulary, wzięły udział w cyklu punktowanych konkurencji, sprawdzających celność, zwinność i równowagę. Na końcu labiryntu z zadaniami na każdą drużynę czekały pytania testujące wiedzę rodziców na temat swoich dzieci.

Na imprezę w towarzystwie swoich rodzin przybyło wiele znanych osób, w tym m.in. Anna Popek, Jacek Borkowski, Marek Kościkiewicz, Aleksandra Nieśpielak, Anna Ibisz, Ewa Gawryluk oraz Liroy. Dwupokoleniowe zmagania uczestników zabawy zostały nagrodzone zestawami NERF, ufundowanymi przez firmę Hasbro oraz pamiątkowymi, imiennymi dyplomami.

Impreza dla mediów i gwiazd z dziećmi w Hulakula rozpoczyna intensywną kampanię informacyjną. Działania komunikacyjne na rzecz marki NERF ukierunkowane będą na media dziecięce i młodzieżowe, a także lifestyle’owe, kobiece, poradnikowe i branżowe. Obejmą swym zasięgiem prasę (magazyny dla dzieci, prasa sportowa i komputerowa), internet (portale najczęściej odwiedzane przez chłopców w wieku od 6 do 12 lat) i telewizję (stacje dziecięce i młodzieżowe).

Całość działań public relations i komunikację marketingową koordynuje na zlecenie firmy Hasbro Marketing & Communications Consultants. M&CC było również odpowiedzialne za organizację eventu wprowadzającego markę NERF na rynek. Pracami zespołu obsługującego projekt w M&CC (Joanna Pieniążek – account executive; Justyna Pałys – account executive; Rafał Wójs – account executive) kieruje Gabriela Michalczuk – account manager.

Działania komunikacyjne wesprze ogólnopolska kampania reklamowa. W ramach kampanii przewidziano emisję spotów telewizyjnych, stworzonych przez amerykańską agencję UPROAR!, w maju i listopadzie na kanałach TVP1, POLSAT, Cartoon Network, Jetix, Jetix Play, Zig Zap. Media na potrzeby kampanii zakupił Universal McCann. Ta sama agencja odpowiada za kreację i zakup mediów dla internetowej kampanii NERF. Działania promocyjne w sieci przewidziano na sierpień i grudzień. Obejmą one głównie serwisy młodzieżowe oraz działania prowadzone w serwisach typu Youtube.com, Wrzuta.pl, Smog.pl.