Fortress Gifts dla promocji sprzedaży Ramy

Wiosną br. ruszyła promocja sprzedaży margaryny Rama Classic. Do opakowania 0,5 kg dołączono prezent dla klienta. To podkładka śniadaniowa w postaci kolorowych, edukacyjnych gier planszowych dla dzieci. Za gadżet odpowiadał Fortress Gifts, czołowy dostawca produktów promocyjnych, specjalizujący się w gadżetach wspierających masowe akcje promocyjne.

Akcję promocyjną przeprowadzono na terenie całego kraju. Do 0,5 kg opakowania margaryny Rama Classic dołączona była jedna z czterech rodzajów podkładek śniadaniowych – gier planszowych. Bajecznie kolorowe podkładki przeznaczone były dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym, zachęcały do kupna produktu i zebrania śniadaniowej kolekcji gier. Produkt dostępny był w sklepach sieciowych i lokalnych.

Rama włączyła aspekt edukacyjny. Gry planszowe związane były z promocją zdrowej żywności. Tematyka, zagadnienia i hasła podkreślały ważność codziennego żywienia urozmaiconego w owoce i warzywa.

Celem akcji było wzmocnienie pozycji marki Rama na rynku. Zwrócono również uwagę na budowanie świadomości postrzegania margaryny jako produktu zdrowego. Za realizację gadżetu odpowiadał Fortress Gifts, wspierający masowe akcje promocyjne.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu