Empathy Interactive wdraża kolejny system B2B

przez | 13/05/2009

Empathy Interactive zaprojektowało i wdrożyło system B2B do obsługi wewnętrznych zamówień marketingowych polskiego oddziału Royal Canin.

Royal Canin to producent wysokiej jakości karm dla psów i kotów. Powstała w 1967 roku we Francji firma wchodzi w skład grupy Mars/Masterfood, zatrudnia dziś 3,2 tys. pracowników i jest obecna w 90 krajach na całym świecie.

System B2B został oparty na rozwiązaniu Imagine.Commerce, autorskim produkcie Empathy Interactive. Dzięki niemu przedstawiciele handlowi oraz dystrybutorzy Royal Canin posiadają ciągły dostęp do obszernego katalogu produktów marketingowych, takich jak standy, ulotki itp. Dedykowane narzędzie do obsługi wewnętrznych zamówień marketingowych powstało w odpowiedzi na potrzeby wynikające ze specyficznych metod dystrybucji produktów Royal Canin, dostępnych wyłącznie za pośrednictwem lekarzy weterynarii i specjalistycznych sklepów.

Z punktu widzenia funkcjonalności i metod korzystania systemy B2B są zbliżone do rozwiązań dobrze znanych ze sklepów internetowych: użytkownicy mogą z nich korzystać wszędzie tam, gdzie tylko mają dostęp do Internetu, przeglądając katalog otrzymują informacje o dostępności danego produktu oraz statusie zamówienia. Administrator systemu dysponuje z kolei statystykami dotyczącymi działań użytkowników, na podstawie których może tworzyć zbiorcze raporty.

Najważniejszymi zaletami takich rozwiązań jest automatyzacja procesu składania zamówień i zmniejszenie liczby osób zaangażowanych w ten proces. Odbiorcy produktów mogą samodzielnie przeglądać katalogi, które także łatwo aktualizować. W ramach systemu możliwa jest również komunikacja między użytkownikami a administratorem oraz wysyłanie mailingów np. z informacjami o nowych produktach w ofercie, promocjach itp.

– System B2B nie zastąpi dystrybutorów i przedstawicieli handlowych – mówi Sebastian Błaszkiewicz, dyrektor handlowy Empathy Interactive – ale wspomaga ich w codziennych, rutynowych obowiązkach oraz daje dodatkowe narzędzia komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi.

Empathy Interactive, jako internet software house, specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu rozbudowanych serwisów korporacyjnych i dedykowanych aplikacji sieciowych dla średnich i dużych firm. Do głównych Klientów należą m.in. TELE-FONIKA KABLE, Polfactor SA (grupa BRE Bank), Bank BPH, Wydawnictwo MURATOR, Grudnik Holding, Akademia Górniczo-Hutnicza oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Empathy jest również udziałowcem spółki PROFEO prowadzącej społecznościowy serwis dla profesjonalistów oraz współtwórcą systemu IRIS wspomagającego zarządzanie ruchem drogowym.