Bo sklep internetowy to wysyłka…

przez | 13/05/2009

Co liczy się najbardziej dla Klienta sklepu internetowego? Oczywiście cena, jakość obsługi i szybkość realizacji zamówienia… Te trzy punkty powtarzane są jak mantra przez Klientów Sklepu Zadowolenie.pl.

Tym trzem przykazaniom zostały podporządkowane wszystkie procesy zachodzące w Zadowolenie.pl. „W tym miesiącu Sklep zmienia kierunek rozwoju – sieć punktów odbioru internetowe nie spełnia oczekiwań naszych Klientów” – mówi Michał Miszkiewicz, kierownik Sklepu Zadowolenie.pl – „Otwieranie każdego POI (punktu odbioru internetowego) generuje koszt, którego nie chcemy przerzucać na naszych klientów. Dlatego też od połowy maja, zamówienia w Sklepie Zadowolenie.pl będą realizowane tylko wysyłkowo”.

„Jak zyska na tym klient? Cena, jakość obsługi i szybkość działania” – dodaje Michał Miszkiewicz – „Zamykamy 18 Punktów. Bez ponoszenia kosztów POI będziemy w stanie zaoferować klientom bardziej atrakcyjne ceny na oferowane produkty. Część zasobów POI zasili biuro obsługi klienta oraz dział logistyki, dzięki czemu wszystkie nasze zamówienia będą realizowane jeszcze dokładniej i szybciej”.

„Rezygnując z POI nie zapominamy o klientach, którzy chcą odbierać towary osobiście – wręcz przeciwnie, chcemy być szybciej i bliżej nich.  Zapraszam wszystkich Państwa do nowego sklepu RTV, AGD – zapewniamy ponad 250 salonów w całej Polsce, w których klient będzie mógł obejrzeć i odebrać zamówiony sprzęt.  Już wkrótce zapraszamy na www.mixelectronics.pl