UseLab zakończył analizę eye trackingową dla GG Network SA

przez | 12/05/2009

UseLab Sp. z.o.o zakończyła dla GG Network S.A. (dawniej Gadu-Gadu S.A.) analizę eye trackingową projektu nowego portalu Gadu-Gadu (www.gadu-gadu.pl) oraz portali konkurencyjnych pod kątem komunikacji marketingowej. Badanie rozpoczęto w lutym 2009 roku na reprezentatywnej grupie (25 osób) wraz z statystycznymi analizami ilościowymi.

– Dzięki przeprowadzonemu badaniu udało się uniknąć kilku problemów z ważnymi funkcjami serwisu – potwierdza Adam Zajdzik, Product Owner GG Network SA.  – Szczegółowy raport z badania wskazał nam np.  trudności użytkowników ze zrozumieniem wybranych przez nas ikon. Badanie utwierdziło nas w przekonaniu, że nasze pomysły, wynikające z analizy konkurencyjnych portali, sprawdzają się w praktyce, a obrany kierunek rozwoju ma duży potencjał – dodaje.

Spółka UseLab zrealizowała projekty dla wielu dużych firm, np. w lutym br. na zlecenie Cityboard Media wykonano badanie eye trackingowe reklam marki Orange. Przedstawiciele UseLab nie ukrywają jednak, że analiza portalu Gadu-Gadu była dla nich bardzo ważnym przedsięwzięciem.

– Praca na rzecz takiej spółki jak GG Network SA, z której rozwiązań korzysta już chyba co drugi polski internauta, to wielki prestiż dla firmy, ale i duże wyzwanie. Cieszy nas fakt, że nasze rozwiązania pomogą użytkownikom Gadu-Gadu jeszcze efektywniej korzystać z oferowanych im przez spółkę usług – powiedział Hubert Anyżewski, członek zarządu UseLab.